Кафедра маркетингу АПСВТ запрошує 3 грудня 2024 року викладачів та здобувачів вищої освіти на гостьову лекцію від лідера світового ринку – компанії Procter & Gamble Ukraine!
Тема зустрічі: «Shopper psychology» («Психологія покупця»)!
Гостьова лекція орієнтована на:
розвиток професійних компетентностей учасників у маркетинговій діяльності шляхом заглиблення в психологію споживача;
представлення інноваційних підходів компанії Procter & Gamble до аналізу споживчих ринків та демонстрації ефективного втілення теоретичних концепцій у маркетингову практику;
створення платформи для діалогу між науковою спільнотою та представниками бізнесу, сприяння обміну досвідом та ідеями, а також поглиблення розуміння учасниками сучасних трендів у сфері споживчої поведінки.
Запрошені спікери:
Dominika Masiarz – Central Europe Senior Sales Manager
Weronika Fryszkiewicz – Talent Acquisition Manager, Ukraine and Poland
Час проведення: 3 грудня 2024 року, 16.00 (за українським часом)
Місце: Microsoft Teams (http://surl.li/mtlofx)
Не попустіть чудову можливість розширити свої знання та наблизитися до світу професійного маркетингу!