Кафедра маркетингу АПСВТ запрошує 3 грудня 2024 року викладачів та здобувачів вищої освіти на гостьову лекцію від лідера світового ринку – компанії Procter & Gamble Ukraine! Тема зустрічі: «Shopper psychology» («Психологія покупця»)!

 

Кафедра маркетингу АПСВТ запрошує 3 грудня 2024 року викладачів та здобувачів вищої освіти на гостьову лекцію від лідера світового ринку – компанії Procter & Gamble Ukraine! 

Тема зустрічі: «Shopper psychology» («Психологія покупця»)!

 

Гостьова лекція орієнтована на: 

розвиток професійних компетентностей учасників у маркетинговій діяльності шляхом заглиблення в психологію споживача;

представлення інноваційних підходів компанії Procter & Gamble до аналізу споживчих ринків та демонстрації ефективного втілення теоретичних концепцій у маркетингову практику;

створення платформи для діалогу між науковою спільнотою та представниками бізнесу, сприяння обміну досвідом та ідеями, а також поглиблення розуміння учасниками сучасних трендів у сфері споживчої поведінки.

 

Запрошені спікери: 

Dominika Masiarz – Central Europe Senior Sales Manager

Weronika Fryszkiewicz – Talent Acquisition Manager, Ukraine and Poland 

Час проведення: 3 грудня 2024 року, 16.00 (за українським часом)

Місце: Microsoft Teams (http://surl.li/mtlofx)

 

Не попустіть чудову можливість розширити свої знання та наблизитися до світу професійного маркетингу!