Викладачі кафедри маркетингу АПСВТ взяли участь у стратегічній сесії ГО «Українська асоціація маркетингу»,
центральною темою якої було обговорення європейських підходів і практик маркетингового регулювання захисту прав дітей і підлітків від впливу реклами нездорового харчування.
У заході взяли участь європейські та українські експерти у сфері маркетингу та реклами, представники харчової промисловості та державних регуляторів.
Серед спікерів сесії:
– Irina Lylyk, президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу»
– Lucas Boudet, Director General, Tudor Manda, Self-Regulation Development Manager, Європейський Альянс зі Стандартів в Рекламі (EASA)
– Vinciane Patelou, Director of Consumer Policy WFA та Ana-Elena, senior program manager EU Pledge, - представники Світової федерації рекламодавців
– Orla Twomey, голова Європейського Альянсу зі Стандартів Реклами та представниця Управління стандартів реклами в Ірландії;
– Laura Frunzeti, виконавчий директор Управління стандартів реклами в Румунії;
– Julia Shkurko, начальник аналітичного відділу компанії Pro-Consulting.
Актуальність проєкту зумовлена необхідністю гармонізувати із українським ринком напрацьовані європейські практики застосування нормативних та добровільних обмежень маркетингу нездорової їжі серед дітей та підлітків з метою входження України до єдиного ринку ЄС. За результатами проєкту було надано рекомендації щодо адаптації Національної програми наближення законодавства України до актів права ЄС.
Участь у заході надала можливість:
– отримати досвід європейських практик саморегулювання маркетингу на ринку харчових продуктів з фокусом на права дітей та підлітків;
– отримати інформацію щодо розробки і провадження коректної комунікаційно-рекламної підтримки просування харчових продуктів на українському та європейському ринках;
– можливість впливати і бути обізнаним щодо змін, які будуть запропоновані у Національну програму наближення законодавства України до актів права ЄС;
– можливість професійного розвитку викладачів і зміцненні зв’язків з європейськими партнерами;
– надала можливість інтегрувати отриманий досвід у освітній процес, що сприятиме підвищенню рівня освіченості майбутніх фахівців у сфері маркетингу.
Проєкт проходив за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного Фонду «Відродження», в рамках спільної ініціативи «Європейське Відродження України».
Дякуємо нашим захисникам і захисницям за можливість здійснювати нашу професійну діяльність