Викладачі кафедри маркетингу АПСВТ взяли участь у стратегічній сесії ГО «Українська асоціація маркетингу»

Викладачі кафедри маркетингу АПСВТ взяли участь у стратегічній сесії ГО «Українська асоціація маркетингу»,

 

центральною темою якої було обговорення європейських підходів і практик маркетингового регулювання захисту прав дітей і підлітків від впливу реклами нездорового харчування.

 

У заході взяли участь європейські та українські експерти у сфері маркетингу та реклами, представники харчової промисловості та державних регуляторів.

 

Серед спікерів сесії:

–       Irina Lylyk, президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу»

–       Lucas Boudet, Director General, Tudor Manda, Self-Regulation Development Manager, Європейський Альянс зі Стандартів в Рекламі (EASA)

–       Vinciane Patelou, Director of Consumer Policy WFA та Ana-Elena, senior program manager EU Pledge, - представники Світової федерації рекламодавців

–       Orla Twomey, голова Європейського Альянсу зі Стандартів Реклами та представниця Управління стандартів реклами в Ірландії;

–       Laura Frunzeti, виконавчий директор Управління стандартів реклами в Румунії;

–       Julia Shkurko, начальник аналітичного відділу компанії Pro-Consulting.

 

Актуальність проєкту зумовлена необхідністю гармонізувати із українським ринком напрацьовані європейські практики застосування нормативних та добровільних обмежень маркетингу нездорової їжі серед дітей та підлітків з метою входження України до єдиного ринку ЄС. За результатами проєкту було надано рекомендації щодо адаптації Національної програми наближення законодавства України до актів права ЄС.

 

Участь у заході надала можливість:

–       отримати досвід європейських практик саморегулювання маркетингу на ринку харчових продуктів з фокусом на права дітей та підлітків;

–       отримати інформацію щодо розробки і провадження коректної комунікаційно-рекламної підтримки просування харчових продуктів на українському та європейському ринках;

–       можливість впливати і бути обізнаним щодо змін, які будуть запропоновані у Національну програму наближення законодавства України до актів права ЄС;

–       можливість професійного розвитку викладачів і зміцненні зв’язків з європейськими партнерами;

–       надала можливість інтегрувати отриманий досвід у освітній процес, що сприятиме підвищенню рівня освіченості майбутніх фахівців у сфері маркетингу.

 

Проєкт проходив за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного Фонду «Відродження», в рамках спільної ініціативи «Європейське Відродження України».

 

Дякуємо нашим захисникам і захисницям за можливість здійснювати нашу професійну діяльність