Вищий навчальний заклад IV рівня акредитації. Засновано в 1993 році.

Академія праці, соціальних відносин і туризму

19.03.2025 - 08:41

Раді повідомити про вихід у світ колективної монографії кафедри маркетингу АПСВТ «ВПЛИВ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ НА ЕКОНОМІЧНУ БЕЗПЕКУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ».

Актуальність теми зумовлена глобальними викликами, цифровою трансформацією та необхідністю зміцнення економічної безпеки України. Міжнародний маркетинг відіграє важливу роль у просуванні українських компаній, залученні інвестицій і підвищенні конкурентоспроможності. Водночас цифрова економіка створює нові можливості та ризики, зокрема кіберзагрози та мінливості споживацької поведінки. Дослідження цих аспектів сприяє розробці ефективних стратегій розвитку, що допоможуть Україні адаптуватися до сучасних глобальних викликів і зміцнити свої позиції на світовому ринку.

Це видання стане корисним для тих, хто хоче не просто стежити за тенденціями, а впливати на них – для науковців, маркетологів, економістів, підприємців та всіх, хто цікавиться питаннями міжнародного маркетингу та цифрової трансформації економіки.

Запрошуємо до ознайомлення!