https://www.socosvita.kiev.ua/node/3097
Професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу та здобувачі освіти спеціальності «Маркетинг» Академії праці, соціальних відносин і туризму 19 листопада 2024 р. долучилися до значної події не лише у маркетинговій спільноті, але і у споживчому просторі України.
За ініціативи Українська Асоціація Маркетингу та президента УАМ - Ірини Лилик 19.11.2024 організовано і проведено конференцію «Стратегічні вектори наближення України до європейських практик відповідального маркетингу: захист прав дітей від впливу реклами нездорової їжі».
Учасники заходу обговорили:
шляхи впровадження відповідальних практик у маркетингу;
презентували інноваційні підходи та Дорожню карту наближення регулювання маркетингу харчових продуктів в Україні з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі.
Питання, що обговорювалися на конференції є надзвичайно актуальними для сучасних українських реалій та мають широкий спектр впливу на населення, а тема відповідального маркетингу набуває дедалі більшої ваги як в українському, так і в глобальному контексті.
Захід проводився на онлайн-платформі zoom. В роботі конференції взяли участь представники громадських організацій, регуляторів та представники бізнесу: Carlsberg Ukraine, ПрАТ "ЗСК", Макдональдз, МК Галичина, Mars Ukraine ПрАТ «Монделіс Україна», мережа роздрібної торгівлі «КЛАСС» та інші.
Участь у конференції забезпечила здобувачам освіти знайомство із новими ідеями, дослідженнями та трендами у маркетинговій діяльності, сприяла заглибленню в актуальні наукові дискурси маркетингу, а також сформувала фундамент для подальшого професійного зростання шляхом розвитку необхідних компетентностей.
Дякуємо нашим захисникам і захисницям за можливість здійснювати нашу професійну діяльність!