Вищий навчальний заклад IV рівня акредитації. Засновано в 1993 році.

Академія праці, соціальних відносин і туризму

Сучасний ринок праці вимагає від фахівців у сфері професійної освіти гнучкості, адаптивності та вміння працювати з новітніми цифровими технологіями. Концепція неперервної підготовки фахівців спеціальності 015 "Професійна освіта (Цифрові технології)" спрямована на забезпечення високої якості підготовки, відповідної до сучасних вимог і викликів.

  ▎Мета 

Забезпечити систематичну, цілеспрямовану та інтегровану підготовку фахівців, що дозволяє їм ефективно впроваджувати цифрові технології в освітній процес, адаптуватися до змін у професійній сфері та підвищувати свою конкурентоспроможність на ринку праці.

  ▎Основні компоненти 

1. Модульна структура навчання - розробка навчальних модулів, що охоплюють ключові аспекти цифрових технологій у професійній освіті: програмування, управління даними, електронне навчання тощо; гнучкість у виборі модулів відповідно до інтересів і потреб здобувачів освіти.

2. Інтерактивні методи навчання - використання сучасних педагогічних технологій: проектне навчання, кейс-методи, симуляції; залучення фахівців з галузі для проведення майстер-класів і семінарів.

3. Практична орієнтація - співпраця з підприємствами, організаціями та закладами освіти для забезпечення практичних стажувань; реалізація проектів у партнерстві з бізнесом, що дозволяє слухачам застосовувати знання на практиці.

4. Цифрова платформа для навчання - створено онлайн-платформу для доступу до навчальних матеріалів, відеолекцій, форумів для обговорення; можливість дистанційного навчання та самостійного вивчення.

5. Система моніторингу та оцінювання - впровадження регулярного моніторингу якості підготовки фахівців; оцінювання результатів навчання за допомогою тестування, проєктних робіт та сертифікацій.

6. Безперервний професійний розвиток -формальна підготовка передбачає навчання на 4 рівнях освіти за спеціальністю 015 Професійна освіта (бакалаврат, магістратура, аспірантура та докторантура), та неформальна - передбачає організацію курсів підвищення кваліфікації для випускників та працюючих фахівців; проведення конференцій, семінарів і тренінгів з актуальних тем у сфері цифрових технологій.

Очікувані результати:

- Підвищення якості підготовки фахівців у сфері професійної освіти.

- Задоволеність роботодавців рівнем підготовки випускників.

- Формування активної спільноти професіоналів, готових до впровадження інновацій у сфері освіти.

▎Висновок Концепція неперервної підготовки фахівців спеціальності 015 "Професійна освіта (Цифрові технології)" в Академії праці є важливим кроком до модернізації освітнього процесу, що відповідає вимогам сучасного ринку праці та сприяє розвитку цифрової компетентності майбутніх педагогів.