Вищий навчальний заклад IV рівня акредитації. Засновано в 1993 році.

Академія праці, соціальних відносин і туризму

ПЕРЕЛІК НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ, НА ЯКИХ БАЗУЄТЬСЯ СТАНДАРТ  ВИЩОЇ ОСВІТИ 

1. Наказ Міністерства освіти і науки України "Про затвердження стандарту вищої  освіти за спеціальністю 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» для другого  (магістерського) рівня вищої освіти" від 18.11.2020 № 1435. 

2. Закон України від 01.07.2014 p. № 1556-VII «Про вищу освіту» [Електронний  ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 

3. Закон України від 05.09.2017 р. «Про освіту» [Електронний ресурс]. – Режим  доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 

4. Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється  підготовка здобувачів вищої освіти : Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2015 р.  № 266 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/266-2015- п 

5. Про затвердження Національної рамки кваліфікацій : Постанова Кабінету Міністрів  України від 23 листопада 2011 р. № 1341 [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1341-2011-n 

6. Методичні рекомендації щодо розроблення стандартів вищої освіти, затверджені  Наказом Міністерства освіти і науки України від 01 червня 2016 р. №600 (у редакції наказу  Міністерства освіти і науки України від 30.04.2020 р. №584) [Електронний ресурс]. – Режим  доступу: http://edu-mns.org.ua/img/news/8982/Metodichni_rekomendaciji_2020_z_Nakazom.pdf

Нормативна база АСПВТ:

  1. Статут академії 2017 https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B4UsOqwnGN1MTVViSlBZVmhlSUU?resourcekey=0-G0DbXYn9Oljlp-5YP9xgWA

  2. Стратегія розвитку академії праці, соціальних відносин і туризму до 2026 р.  2017 https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1gYM83Yp0ZKIJ74tOE26Z1uCxMdXvcDwr

  3. Відомості про кількісні показники матеріально-технічного забезпечення освітньої діяльності 

  4. https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1f9cJ-qg4uUDlitalcVmcGwfeBj60OTwa

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1f9cJ-qg4uUDlitalcVmcGwfeBj60OTwa

  1. Положення про гаранта освітньої програми 2020 https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1luwRaTrwBq9ndTHT073Kz7Fh-ea1rf6A

  2. Положення про організацію та проведення практики 2020 https://drive.google.com/drive/u/0/folders/19NPwO4HmLOfNseUgchrVzLvtDHbl2E6b

  3. Положення про організацію освітнього процесу в Академії праці, соціальних відносин і туризму 2023 https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B4UsOqwnGN1MSktmd3FJcmFzalE?resourcekey=0-kXNHneaWGFHu0LX44Cw5fg

  4. Положення про систему забезпечення якості вищої освіти  в АСПВТ 2021 https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1uCYWQ7wZWdqc-voPjE498LlgH69KsK9r

  5. Тимчасовий порядок проведення атестації здобувачів вищої освіти з використанням технологій дистанційного навчання 2020 https://drive.google.com/drive/u/0/folders/11Vr7enWt5qYFVYNrHOdmZkG6tOQvtRUE

  6. Тимчасовий порядок проведення семестрового контролю 2020 https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1wyyn-UpFlaZzuYC4N7GgmjpjEzuqZB_y

  7. Положення про академічну доброчесність 2018 https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B4UsOqwnGN1MVThFcWFhNFl6blE?resourcekey=0-qjJAYYzmddauVz0S7h8frg

 Міжнародні документи: 

1. Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі  вищої освіти (ESG) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ihed.org.ua/wp content/uploads/2018/10/04_2016_ESG_2015.pdf 

2. International Standard Classification of Education ISCED 2011 [Електронний  ресурс]. – Режим доступу: http://uis.unesco.org/sites/default/files/documents/international standard-classification-of-education-isced-2011-en.pdf 

3. International Standard Classification of Education: Fields of éducation and training  2013 (ISCED-F 2013) – Detailed field descriptions [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  http://uis.unesco.org/sites/default/files/documents/international-standa... education-fields-of-education-and-training-2013-detailed-field-descriptions-2015-en.pdf 

4. Manual to Accompany the International Standard Classification of Education 2011  [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uis.unesco.org/en/topic/international-standard classification-education-isced 

5. TUNING (для ознайомлення зі спеціальними (фаховими) компетентностями та  прикладами стандартів [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  http://www.unideusto.org/tuningeu/ 

6. Національний освітній глосарій: вища освіта / 2-е вид., перероб. і доп. / авт.- уклад. : В. М. Захарченко, С. А. Калашнікова, В. І. Луговий, А. В. Ставицький,  Ю. М. Рашкевич, Ж. В. Таланова / За ред. В.Г. Кременя – К.: TOB «Видавничий дім  «Плеяди», 2014. – 100 с.

 

 

Рекомендована література 

 

  1. Професійна менеджерська освіта: сучасні виклики: колективна монографія / за заг.ред. В.В. Любарець. Київ : Міленіум, 2023. 258 с.
  2. Особливості професійної підготовки фахівців з цифрових технологій в умовах змішаного навчання: компетентнісно-орієнтований підхід: монографія. / І. Бацуровська, Г.Кашина – Київ: АПСВТ, 2024. – 156 с. 
  3.  Конспект лекцій з навчальної дисципліни «Професійна освіта» для здобувачів вищої освіти другого освітнього ступеня «магістр»спеціальності 015 Професійна освіта «Цифрові технології» / уклад.: Кашина Г.С., Бацуровська І.В, Любарець В.В. АПСВТ, 2024. 173 с.

  4. Кашина Г.С. WEB DESIGN: практикум. Навчально-методичний посібник для здобувачів вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта «Цифрові технології». Київ : АПСВТ, 2024 р. - 258 с.

  5. Методичні рекомендації до виконання магістерської кваліфікаційної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» спеціальності 015 «Професійна освіта (цифрові технології)»  / уклад.: Любарець В.В., Кашина Г.С., Бацуровська І.В. АПСВТ, 2024. 50 с. 

  6. Методичні рекомендації до проходження практики здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня / уклад.: Кашина Г., Бацуровська І.,. Любарець В., АПСТ, 2023. 42 с.

  7. Любарець В.В. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з педагогіки для вищої освіти галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» спеціальності 015 «Професійна освіта (цифрові технології). Міленіум. 2023. 29 с.

  8. Бацуровська І. В., Кашина Г. С., Макієвський О. І. (2024). Підготовка фахівців в умовах інноваційних викликів: адаптація професійної освіти до сучасного ринку праці. Актуальні питання у сучасній науці, серія: Педагогіка, (9(27)), 807-822.

  9. Бацуровська І. В., Кашина Г. С., Макієвський О. І. (2024). Інноваційні підходи до теорії та методики професійної підготовки майбутніх фахівців. Наука і техніка сьогодні, (9(37)), 285-297.

  10. Кашина Г. С., Бацуровська І. В.,Макієвський О. І. (2024). Цифрові інструменти в професійній освіті: можливості та виклики сучасного навчального процесу. Суспільство та національні інтереси, (9(37)), 92-102.

  11. Бацуровська, І. В., Кашина, Г. С., Кутафін, Ю. В., & Брезецький, С. О. (2024). Розробка та реалізація проектів як метод навчання. Наука і техніка сьогодні, (11(39)), 420-438.

  12. Кашина, Г. С., Бацуровська, І. В.,  Брезецький, С. О., & Кутафін, Ю. В. (2024). Розвиток цифрової грамотності у контексті професійної освіти. Наукові інновації та передові технології, (10(38)), 519–531.

  13. Академічна чесність як основа сталого розвитку університету     Міжнарод. благод. Фонд «Міжнарод. фонд. дослідж. освіт. політики»; за заг. ред. Т.Фінікова, А. Артюхова. Київ. Таксон, 2017. 234 с. URL: https://www.univer.kharkov.ua/images/redactor/news/2016-09-07/Phinikov.pdf

  14. Бех І. Д., Кириченко В. І., Петрочко Ж. В. З Україною в серці (тренінг з патріотичного виховання дітей та молоді): посіб. / І.Д. Бех, В.І. Кириченко, Ж.В. Петрочко. Харків: «Друкарня Мадрид» , 2016. 140 с. Видання 2-ге, змінене. URL: https://lib.iitta.gov.ua/705133/1/%D0%B7%20%D0%A3%D0%BA%D1%80%D 0%B0%D1%97%D0%BD%D0%BE%D1%8E%20%D0%B2%20%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%86%D1%96_%D0%925%20%281%29.pdf
  15. Воротникова І.П,. Чайковська Н.В. Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи.Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва : навч.-метод. посіб., Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. 456 с.
  16. Генеза просвітництва в освіті : Колективна монографія / За заг. ред. проф. І. Богданова. К. : Освіта України, 2020. 476 с. URL: http://bdpu.org:8080/bitstream/123456789/3263/1/провідництво%20в%20освіті_% 202020.pdf.
  17. Герман В. В. Риторична культура вчителя в академічному просторі: навчальний посібник. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. 190 с. URL: https://repository.sspu.edu.ua/bitstream/123456789/8950/1/%D0%A0%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B 9%20%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf
  18. Горизонт духовності виховання: колективна монографія / The Horizon of Spirituality of Education: collective monograph. Уклали й підготували Йонас Кевішас та Олена М. Отич. Вільнюс: Zuvedra, 2019. 584 с. URL: https://lib.iitta.gov.ua/719526/1/Gorizont2.pdf
  19. Дидактика: теорія і практика. Навчально-методичний посібник для студентів гуманітарних факультетів / О.С. Березюк, О.М. Власенко. Житомир: Вид–во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. 212 с. URL: http://eprints.zu.edu.ua/25153/1/Дидактика.%20Березюк%20О.С.%2C%20Власенк о%20О.М..pdf
  20. Інноваційна діяльність вчителя: термінологічний словник. За заг. ред. О.І. Огієнко. Київ, 2016. 120 с. URL: https://lib.iitta.gov.ua/705798/1/Словник.pdf
  21. Інноваційні технології навчання: Навч. посібн. для студ. вищих технічних навчальних закладів / [Кол. авторів; відп. ред. Бахтіярова Х.Ш.; наук. ред. Арістова А.В.; упорядн. словника Волобуєва С.В.]. К.: НТУ, 2017. 172 с. URL: https://ukreligieznavstvo.wordpress.com/2019/01/18/itn/
  22. Інновації у вищій освіті: глосарій термінів і понять / за ред. І. Артьомова; (уклад. І. Артьомов, А. Шершун, С. П’ясецька-Устич). Ужгород. ПП «АУТДОР–ШАРК», 2017. 160 с. URL: https://www.uzhnu.edu.ua/en/infocentre/get/9703
  23. Інноваційна діяльність педагога: від теорії до успіху / упор. Г.О. Сиротенко. Полтава, 2016. 124 с. URL: http://poippo.pl.ua/file/book/innovacii%20Surotenko.pdf
  24. Інноваційні технології в роботі куратора академічної групи: навчально- методичний посібник до курсу / авт.-упоряд. І.В.Єгорова. Івано- Франківськ, 2018. 74 с. URL: http://lib.pnu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/9106/1/%D0%86%D0%9D%D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0% 86%20%20%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf
  25. Етичний кодекс українського вчителя URL: https://pedkab.wordpress.com/
  26. Кіліченко О. І. Основи педагогічної майстерності: модульно рейтинговий підхід        URL:       https://pedagogy.lnu.edu.ua/departments/pedagogika/- library/kilichenko.pdf
  27. Кулішов В.С. Методика розробки сучасного комплексного методичного забезпечення: навч.-метод. посібн. для самостійної роботи. Біла Церква: БІНПО УМО НАПН України, 2017. 64 с. URL https://lib.iitta.gov.ua/724725/1/Кулішов_навчально-методичний%20посібник%202017.pdf
  28. Кулішов В.С. Теоретичні і методичні аспекти проведення  інтегрованих занять у закладі професійної освіти на засадах компетентнісного підходу: навчально-методичний посібник. Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України, 2021. 68 с. URL: https://lib.iitta.gov.ua/724681/1/Кулішов%20В.С._навчально- методичний%20посібник%202021.pdf
  29. Кутішенко В. П. Вікова та педагогічна психологія (курс лекцій). 2-ге вид.: Навч.посіб. К.: Центр учбової літератури, 2019. 128 с. URL: https://westudents.com.ua/knigi/494-vkova-ta-pedagogchna-psihologya- kutshenko-vp.html
  30. Кучинська І. О. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. Кам’янецьПодільський: Зволейко Д.Г., 2020. 291 с.
  31. Кухаренко В.М., Бондаренко В.В. Екстрене дистанційне навчання в Україні: Монографія. Харків: КП «Міська друкарня», 2020. 409 с. URL: chrome- extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/viewer.html?pdfurl=https%3A%2F% 2Fduan.edu.ua%2Fimages%2FNews%2FUA%2FDepartments%2FManagement%2 F2020%2Fmonograph_ekstr_dyst_navch.pdf&clen=5759264&chunk=true
  32. Литвиненко О. В. Нова українська школа: використання цифрових інструментів для організації сучасного освітнього процесу та розвитку ключових компетентностей : оглядовий посібник, Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2023 - 69 с.
  33. Лукіянчук А.М. Мотивація професійної діяльності педагогічних працівників : методичні рекомендації : Біла Церква : БІНПО ДЗВО УМО, 2020. 46 с. URL: https://lib.iitta.gov.ua/723305/
  34. Лукіянчук А.М. Розвиток критичного мислення учнів : методичні рекомендації. Біла Церква : БІНПО УМО, 2018. 73 с. URL: https://lib.iitta.gov.ua/722979/
  35. Любарець В. В., Любима А. Є. Креативність освітнього середовища – запорука професійного зростання майбутніх фахівців // Актуальні проблеми науки, освіти та суспільства в су- часних умовах: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 28 трав- ня 2022 р.): у 2 ч. Полтава: ЦФЕНД, Ч. 1. 2022. С.10–12
  36. Медведєв В.М. Роль емоційного фактору в професійному вигоранні робітників сфери «людина - людина». Актуальні проблеми сучасної науки та освіти: зб. матеріалів доп. учасн. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Львів : Львівський науковий форум. 2019. 110 с.
  37. Менеджмент в освіті : підручник / за ред. проф. В. В. Крижка ; авт. кол. : Василь Крижко, Валерій Радул, Сергій Клепко, Григорій Луценко, Ольга Старокожко, Сергій Немченко, Юлія Кондратенко. Київ : Освіта України, 2020. 465 с. URL: https://dspace.bdpu.org/handle/123456789/3260.
  38. Мухіна Г.В. Педагогіка та психологія вищої школи. Навчальнометодичний посібник. Посібник. К: Дакор, 2020. 178 с.
  39. Найдьонов І. М. Основи освітянського менеджменту: навч. посіб. Київ : ДП «Вид. дім «Персонал», 2019. Ч. 2. 270 с. URL: https://maup.com.ua/assets/files/lib/book/osn_osvit_men2.pdf.
  40. Педагогічна риторика : метод. реком. до курсу / уклад. : П-24 Лариса Мафтин, Ольга Величко. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича, 2021. 60 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/1560/1/2021_Maftyn_Ped_ryto ryka.pdf
  41. Поліщук В. М. Вікова і педагогічна психологія : навчальний посібник. 4те вид., стер. Суми : Університетська книга, 2019. 352 с. URL: https://westudents.com.ua/knigi/489-vkova-pedagogchna-psihologya-polschuk-vm.htmlhttps://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/29700/1/V_Polishchuk_WPP_IL.pdf
  42. Поняття та особливості педагогічної майстерності  URL:https://studopedia.net/4_69253_ponyattya-ta-osoblivostI-pedagogIchnoyi- maysternostI.html  
  43. Співпраця вчителя та асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовищі (методичні рекомендації) / Литвяк Д.М., Зленко Л.О. - Чернігів: ЧОІППО, 2023. - 66 с
  44. Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал: матеріали звіт. наук.-практ. конф. Ін-ту проблем виховання НАПН України за 2019 рік / [За ред. І.Д. Беха, Р.В. Малиношевського]. Вип. 8. Івано-Франківськ: НАІР, 2020. 332 с. URL:https://lib.iitta.gov.ua/721385/1/%D0%97%D0%B1i%D1%80%D0%BD%D0%B 8%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7_%D0%B7%D0%B2i%D1%82._%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84._2020.pdf
  45. Сухомлинський В. О. Вибрані твори. Т. 3 : Серце віддаю дітям ; Народження громадянина ; Листи до сина. 1977, 668 c.
  46. Стандарт вищої освіти України перший (бакалаврський) рівень, галузь знань 01 – «Освіта / Педагогіка», спеціальність 015 – «Професійна освіта (за спеціалізаціями)». URL: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u284/015_profesiyna_osvita.pdf
  47. Сукупність професійно обумовлених вимог до вчителя визначається як професійна готовність до педагогічної діяльності URL: https://studopedia.org/12-72425.html
  48. Твердохліб І.А. Особливості програмно-технічного забезпечення дистанційного навчання в умовах воєнного стану: методичні рекомендації.[Електронне видання], Київ: Педагогічна думка, 2023. 44 с
  49. Топузов  О.М. Дистанційне навчання в умовах карантину: досвід та перспективи. Аналітико-методичні матеріали, Київ : Педагогічна думка, 2021. 192 с.
  50. Удовиченко І. В. Дистанційний формат взаємодії суб’єктів освітньої діяльності: методичні рекомендації, Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2021. 198 с.
  51. Цюняк О. П., Довбенко С. Ю. Педагогічна інноватика : навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2019. 190 с.
  52. Філатова Л. С. Педагогічна майстерність : навчальний посібник для здобувачів вищої освіти педагогічних університетів за спеціальностями 013 Початкова освіта; 016 Спеціальна освіта. Харків : ХНПУ, 2021. 90 с.
  53. Цюняк О. П. Педагогічна інноватика : навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2019. 128 с. URL: http://lib.pnu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/7961/1/Цюняк%20О.П.%20навчаль ний%20посібник%202019.pdf
  54. Шевчук С.С., Кулішов В.С. Дидактика професійної освіти: практико- зорієнтований аспект: навчально-методичний посібник. Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПНУ, 2021. 212 с. URL: https://lib.iitta.gov.ua/728477/1/ДИДАКТИКА%20посібник.pdf
  55. Як зробити онлайн-уроки інклюзивними: практичні рекомендації/упорядники Н. Софій, О. Федоренко - Київ, 2021. 28 с.
  56. Проєкт Концепції цифрової трансформації освіти і науки на період до 2026 року / МОН України. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/koncepciya-cifrovoyi- transformaciyi-osviti-i-nauki-mon-zaproshuye-do-gromadskogo-obgovorennya
  57. Рамка цифрової компетентності педагогічних й науково-педагогічних працівників/ М-во цифрової трансф. України. URL: https://osvita.diia.gov.ua/korysni-posylannya
  58. Руденко М.В. Аналіз позицій України в глобальних індексах цифрової економіки. Економіка та держава. 2021. № 2. С. 11–18. URL: http://www.economy.in.ua/?op=1&z=4853&i=1
  59. Цифрова адженда України – 2020 / Міністерство економічного розвитку та торгівлі України; ГО «ХайТек Офіс Україна». URL: https://ucci.org.ua/uploads/files/58e78ee3c3922.pdf.
  60. Digital Education Action Plan (2021-2027) / European Commission. 2021. URL: https://ec.europa.eu/education/education -in-the-eu/digital-education-action-plan_en
  61. ДІЯ: Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності: веб-сайт. URL: https:// https://osvita.diia.gov.ua
  62. Навчайте, де б ви не були: поради від Google&Unesco: веб-сайт. URL: https://teachfromanywhere.google/intl/uk/#for-teachers