23.05.2024 - 13:15
Захід зібрав здобувачів освіти та викладачів спеціальностей «Маркетингу»; «Фінанси, банківська справа та страхування», зацікавлених у науково-теоретичному дискурсі прикладного характеру. Лектор вичерпно розкрила принципи планування і реалізації успішної рекламної кампанії та сучасну взаємообумовленість правильності вибору рекламних каналів, розробку креативної концепції, ретельно спланований бюджет через призму авторської інтерпретації методологічних паралелей з окремими інструментами моніторингу та аналізу рекламної кампанії.
Прикметно, що вже не вперше публічні лекції представників кафедри маркетингу стають потужною онлайн платформою для поширення науково-теоретичного доробку серед студентів, аспірантів та викладачів нашої Академії.
Далі буде!