https://www.socosvita.kiev.ua/node/2946
ВИБОРЧА ПРОГРАМА КАНДИДАТА НА ПОСАДУ РЕКТОРА
СУХОМЛИНА ВІКТОРА БОРИСОВИЧА
БІОГРАФІЯ
СУХОМЛИН Віктор Борисович - 15.06.1963 року народження у м. Луцьк Волинської області.
Магістр з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри публічного управління та служби. Заслужений працівник соціальної сфери України.
1970-1980 навчався у середньої школі №9 м.Луцька
1980-1985 навчання у Київському вищому інженерному радіотехнічному училище протиповітряної оборони за спеціальністю «Автоматизовані системи управління» з присвоєнням кваліфікації військового інженера електронної техніки (з відзнакою)
1985-2002 проходів військову службу в Збройних Силах України.Звільнений з військової служби у запас, військове звання «полковник».
2002-2004 директор ЧП «Банкор»
З 2004 - державна служба на керівних посадах у Міністерстві економіки та питань європейської інтеграції України та, за переведенням, у Мінпромполітики України
2005 – 2007 заступник генерального директора з корпоративних питань Київського обласного державного об’єднання спиртової та лікеро-горілчаної промисловості
2008 – начальник управління з питань капітального будівництва та розвитку інфраструктури міста Головного управління економіки та інвестицій Київської міської державної адміністрації
2008-2011державна служба на посаді начальника управління організації надання соціальних послуг Державного центру зайнятості Міністерства праці та соціальної політики України
2011-2017 директор Київського міського центру зайнятості
2017 - 2022 – проректор з соціально-економічних питань Інституту підготовки кадрів Державної служби зайнятості України
2009-2011- науково-педагогічна діяльність, за сумісництвом, на посадах науково-педагогічних працівників(викладач, доцент кафедри) у вищих навчальних закладах, у тому числі закладах післядипломноїосвіти.
З 26.04.2022 – призначений виконувачем обов’язків ректора Академії праці, соціальних відносин і туризму Федерації професійних спілок України.
Одружений. Під слідством та судом не перебуває. Мешканець м.Київ
ПЕРЕДМОВА
В умовах глобалізації суспільства та загострення конкуренції на ринку праці вирішальним чинником здобуття успіху та побудови ділової кар’єри є освіта. Вища освіта не тільки надає можливості щодо отримання кращої роботи та відповідно більших перспектив саморозвитку та заробітку, але й формує певну систему цінностей, змінює світогляд та світосприйняття, мотивації та прагнення.
Програма кандидата розкриває моє бачення подальшого перспективного розвитку Академії праці, соціальних відносин і туризму на наступні 5 років.
Реалізація даної програми покликана об’єднати зусилля колективу та органів студентського самоврядування Академії для забезпечення високого рівня якості освіти та наукових досліджень, покращення матеріально-технічної бази, створення комфортних умов праці, навчання та відпочинку всіх учасників академічного процесу.
Академія у найближчі 5 років має стати закладом вищої освіти, який забезпечує Україну кадрами високої кваліфікації в соціальній, економічній та правовій сферах і профспілкового руху; – науково-дослідницьким закладом з колективом професіоналів у галузі освіти та науки, який поєднує інноваційну активність з розробкою наукоємних технологій; – віртуальною Академією та міжвузівським мобільним колективом викладачів та студентів зі спілкуванням кількома мовами, з міжнародними освітніми проектами та хабом наукових проектів,; – Академією з високим рівнем конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг.
ПРОГРАМНІ ТЕЗИ
ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ
– постійне оновлення і розширення переліку спеціальностей за якими відбувається підготовка в Академії, з урахуванням тенденцій та змін, що відбуваються в зв'язку з інтеграцією України до Європейського союзу;
– оптимізація на цій основі структури Академії, переліку кафедр та факультетів з урахуванням ринкових потреб;
– трансформація навчальних планів з метою формування блоку дисциплін, що вільно обиратиметься здобувачем;
– залучення органів студентського самоврядування до активної участі в організації освітнього процесу;
– створення умов для мобільності здобувачів шляхом укладання договорів з українськими та закордонними закладами освіти;
– збільшення контингенту іноземних здобувачів за рахунок укладання договорів із зарубіжними партнерами.
СПІВРПАЦЯ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ТА ВСТУПНИКАМИ
– посилення профорієнтаційної роботи з вступниками за рахунок розширення рекламної діяльності в соціальних мережах та інформаційних технологій;
– активізувати співпрацю зі студентським активом залучивши їх до вдосконалення організації освітнього процесу;
– розширити можливості мобільності студентів шляхом закордонного стажування, практик, подвійних дипломів та інше;
– надати фінансові та організаційні можливості участі студентів у конференціях, у тому числі закордонних, та сприяти публікаціям у міжнародних виданнях, що індексуються в Scopus.
У ГАЛУЗІ НАУКОВОЇ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Головним чинником є поєднання навчальної та науково-дослідної роботи.
Тому протягом наступних навчальних років необхідно:
– щороку на засіданнях Вченої ради підводити підсумки науково-дослідницької роботи та організувати групу з пошуку та відбору замовлень на виконання науково-дослідних робіт;
– запровадити систему економічного стимулювання за публікації в виданнях Scopus та отримання індексу Гірша, а також за патентно-ліцензійну роботу;
– розширити співпрацю Академії з іншими установами з метою отримання спільних грантів;
– розширити перелік спеціальностей з підготовки аспірантів та докторантів, зміцнивши їх потужним освітнім та кадровим компонентом;
– покращити систему матеріального заохочення аспірантів, докторантів та їх керівників.
У СФЕРІ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Міжнародна співпраця передбачає підвищення ефективності навчальної та наукової діяльності за рахунок впровадження передового світового досвіду. Для досягнення цієї мети потрібно:
– розширити географію країн з якими співпрацює Академія в освітніх галузі;
– забезпечити поглиблену мовну підготовку для іноземних вступників та здобувачів – бакалаврів, магістрів, та осіб, які планують навчатися в аспірантурі, а також осіб, що тимчасово перебуваються за межами країни;
– збільшити число міжнародних угод із закордонними освітніми установами з метою збільшення можливості обміну здобувачами, викладачами та науковими співробітниками на безоплатній основі;
– передбачати в межах міжнародних угод залучення висококваліфікованих іноземних викладачів для читання лекцій;
– розширити практику створення програм спільних дипломів;
– підвищити якість та конкурентоспроможність навчальних програм з метою збільшення контингенту іноземних студентів.
У СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІЙ СФЕРІ ДІЯЛЬНОСТІ
Важливим чинником роботи Академії є її матеріально-технічне забезпечення, соціальний стан та фінансово-економічна стабільність. Враховуючи військовий стан, запроваджений у зв’язку з військовою агресією рф проти України, необхідно зробити подальші кроки для стабілізації роботи нашої Академії, зокрема:
– розробити план заходів із енергозбереження;
– розпочати ремонтні роботи аудиторного фонду та житлових приміщень гуртожитку для забезпечення комфортних та безпечних умов навчання і проживання здобувачів і гостей Академії;
– оптимізувати використання площ навчального (адміністративного) корпусу та гуртожитку Академії;
– запровадити форми матеріального заохочення професорсько-викладацького складу.