Вищий навчальний заклад IV рівня акредитації. Засновано в 1993 році.

Академія праці, соціальних відносин і туризму

Бацуровська Ілона Вікторівна

 

доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри


телефон batsurovskaiv@mnau.edu.ua

 ORCID iD icon Google Scholar
ORCID iD icon orcid.org/0000-0002-8407-4984
ResercherID

 

  Підвищення кваліфікації     

 

 

 

 Біографія

Бацуровська Ілона Вікторівна, закінчила Миколаївський державний педагогічний університет ім. В.О. Сухомлинського. З 2006 року, отримавши ступінь магістра, розпочала трудову діяльність в системі освіти. Відрізняє творчий шлях І.В. Бацуровської активна наукова дослідницька діяльність, що супроводжується пошуком нових аспектів в системі інженерної та педагогічної освіти. Активно бере участь у дослідженнях різних аспектів роботи вищих навчальних закладів України. Успішно захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних у 2019 році зі спеціальності 13.00.04 (015) «Теорія та методика професійної освіти». В подальшому продовжує роботу над проблемами застосування технології дистанційного навчання в системі інженерної освіти.
Під її керівництвом захищена дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата (2015 р.) та дві дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук (2020 р. і 2021 р.). Керує дослідницькою роботою аспірантів та докторантів. Напрями наукових досліджень: інженерна освіта, дистанційна освіта, масові відкриті дистанційні курси, підготовка магістрів, елементи дистанційного управління освітою, вища освіта.
Творчий здобуток Бацуровської І.В. нараховує більше 200 публікацій. Із них, сім монографій та десять методичних посібників. Авторка брала активну участь у регіональних, міжнародних та всеукраїнських конференціях, конкурсах, виставках та номінаціях. Результати наукової діяльності Бацуровської І.В. мають чисельні відзнаки, грамоти, дипломи та сертифікати.

 

Список наукових праць

Монографії

  1. Batsurovska, I. V., & Kashyna, H. S. (2024). Competence-oriented approach to professional training of specialists in digital technologies in the context of blended learning. Kyiv, Ukraine: AIPST.
  2. Batsurovska, I. V., & Kurеrin, V. M. (2024). Program and technical support of digital educational systems: Innovative approaches and development prospects. In Modern aspects of science: XLVII. Czech Republic: International Economic Institute.
  3. Batsurovska, I. V., & Samoylenko, O. O. (2024). Models and algorithms of machine learning in computer systems of artificial intelligence: New approaches and development prospects. In Modern aspects of science: XLVII (pp. 473-462). Czech Republic: International Economic Institute.
  4. Batsurovska, I. V., Kashyna, H. S., & Makieievskyi, O. I. (2024). Methodological approaches to the development of didactic materials for professional education: From theory to practice. In Modern aspects of science: XLVIII (pp. 172-191). Czech Republic: Mezinarodni Ekonomicky Institut.
  5. Batsurovska, I. V., & Kurepin, V. M. (2024). Perspectives on the use of wind power plants: Advantages and environmental safety. In Traditions and new scientific strategies in the context of global transformation of society (Part 1). Riga, Latvia: Baltija Publishing.
  6. Batsurovska, I. V., & Kashyna, H. S. (2024). Innovative approaches to the development of special and inclusive education in the context of the European dimension: The role of intelligent systems and digital technologies. In Development trends in special and inclusive education in the context of the European dimension: Theory and practice (pp. 45-69). Riga, Latvia: Baltija Publishing.
  7. Batsurovska, I. V., & Kurepin, V. M. (2024). The use of digital technologies in special and inclusive education: Theoretical foundations and practical approaches in the professional training of specialists. In Development trends in special and inclusive education in the context of the European dimension: Theory and practice (pp. 22-44). Riga, Latvia: Baltija Publishing.
  8. Бацуровська, І. В., & Лимар, О. О. (2023). Перспективи розвитку підготовки фахівців інженерних спеціальностей в аграрних університетах. У Вища освіта в Україні (1991–2023 рр.): традиції, трансформації, виклики та перспективи. Рига, Латвія: Baltija Publishing.
  9. Бацуровська, І. В., & Грубань, В. А. (2023). Тенденції відновлення природно-ресурсного потенціалу територій України. У Т. О. Чайки (Ред.), Відновлення природно-ресурсного потенціалу та стійкості екосистем (с. 38-51). Полтава: Видавництво ПП «Астрая».
  10. Бацуровська, І. В. (2021). Компетентнісний підхід як основа підвищення кваліфікації вчителів природничого напряму в умовах мереживо-цифрового освітнього простору. У В. П. Сергієнко (Ред.), Науково-методичні засади модернізації системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників в інформаційному суспільстві (с. 87-105). Київ: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова.
  11. Batsurovska, I. V. (2020). Methodology of the competence approach to the problem of professional training of future engineers in the specialty "electric power, electrical engineering and electrical mechanics" in the conditions of the mass open online courses. In Pedagogical and psychological sciences: regularities and development trends (pp. 16-33). Riga, Latvia: Baltija Publishing.
  12. Самойленко, О. М., & Бацуровська, І. В. (2020). Компетентнісний підхід щодо розробки мережево-цифрового середовища для підвищення кваліфікації вчителів природничого напряму на основі інтеграції системи LMS+Office 365. У Теоретико-методологічні основи модернізації навчання: компетентнісний підхід (с. 201–232). Херсон.
  13. Бацуровська, І. В. (2018). Теорія і методика навчання у масових відкритих дистанційних курсах. У О. М. Самойленко & І. В. Бацуровська (Ред.), Модернізація технології навчання в умовах реформи університетської освіти (с. 95-131). Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС.
  14. Бацуровська, І. В. (2017). Використання освітнього веб-ресурсу в процесі вивчення фізики у вищих навчальних закладах. У О. М. Самойленко (Ред.), Теорія та практика формування професійних компетентностей фахівців аграрної галузі в умовах єдиного інформаційно-освітнього університетського простору (с. 387-410). Миколаїв.
  15. Бацуровська, І. В. (2016). Освітньо-наукова підготовка магістрів в умовах масових відкритих дистанційних курсів. Херсон: Грінь Д. С.
  16. Самойленко, О. М., & Бацуровська, І. В. (2014). Неперервна освіта та дистанційне навчання. У В. Д. Шарко, Г. С. Юзбашева, Н. С. Шолохова та ін. (Ред.), Теоретико-методичні основи вдосконалення системи освіти: дидактичний аспект (с. 308-369). Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».

 

Публікації у виданнях WOS

  1. Олійник, В. В., Самойленко, О. М., Бацуровська, І. В., & Доценко, Н. А. (2021). Інформаційно-освітнє середовище навчання загальнотехнічних дисциплін бакалаврів електричної інженерії. Інформаційні технології і засоби навчання, 83(3), 259-273. https://doi.org/10.33407/itlt.v83i3.4373 [https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt
  2. Batsurovska, I., Dotsenko, N., Gorbenko, O., & Kim, N. (2021). Organizational and pedagogical conditions for training higher education applicants by learning tools in a competence-oriented environment. ICHTML 2021 SHS Web of Conferences, 104, 02014. https://doi.org/10.1051/shsconf/202110402014
  3. Олійник, В. В., Самойленко, О. М., Бацуровська, І. В., Доценко, Н. А., & Горбенко О.А., Кім Н.І. (2020). STEM-освіта в системі підготовки майбутніх інженерів в умовах інформаційно-освітнього середовища. Інформаційні технології і засоби навчання, 80(6), 127-139. https://doi.org/10.33407/itlt.v80i6.3635 https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/3635/1748
  4. Oliynyk, V., Samoylenko, O., Batsurovska, I., Dotsenko, N., & Gorbenko, O. (2019). Pedagogical model of preparation of future engineers in specialty "elektrik power, electrical engineering and engineering mechanics" with use of massive online courses. Information Technologies and Learning Tools, 73(5), 161-173. https://doi.org/10.33407/itlt.v73i5.2864 https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/issue/view/102

Публікації у виданнях Scopus

  1. Dotsenko, N., Gorbenko, O., & Batsurovska, I. (2023). Investigation of constructive and technological parameters of an energy-efficient screw oil press. IOP Conference Series: Earth and Environmental Science, 1254, 012135. doi:10.1088/1755-1315/1254/1/012135.
  2. Batsurovska, I., & Dotsenko, N. (2022). Estimation of efficiency of use of water-lifting equipment in technological processes of agricultural production. In ICSF-2022 IOP Conf. Series: Earth and Environmental Science 1049 (1), 012047. doi:10.1088/1755-1315/1049/1/012047.
  3. Batsurovska, I., Dotsenko, N., Gorbenko, O., & Kim, N. (2021). The Technology of Competencies Acquisition by Bachelors in Higher Education Institutions in the Conditions of the Digital Media Communication Environment. Presented at the ICNTLLSC 2021 International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2021). doi: 10.2991/assehr.k.210525.025
  4. Batsurovska, I. (2021). Technological Model of Training of Masters in Electrical Engineering to Electrical Installation and Commissioning. Journal of Physics: Conference Series, 1946(1), 012015. doi:10.1088/1742-6596/1946/1/012015.
  5. Batsurovska, I., Havrysh, V., Novikov, O., & Hruban, V. (2021). Methods for Organising Conferences for Electrical Engineering Specialists via Distance Learning. In IEEE International Conference on Modern Electrical and Energy Systems (MEES), 2021 (pp. 1-6). doi: 10.1109/MEES52427.2021.9598718
  6. Batsurovska, I. (2021). MOOCs in the system of e-learning of masters in Electrical Engineering. In IEEE International Conference on Modern Electrical and Energy Systems (MEES), 2021 (pp. 1-4). doi: 10.1109/MEES52427.2021.9598641
  7. Soloviev, V. N., Lytvynova, S. H., Batsurovska, I. V., Dotsenko, N. A., Gorbenko, O. A., Kim, N. I., & Haleeva, A. P. (2021). Technology of application of 3D models of electrical engineering in the performing laboratory work. In Proceedings of the 9th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2021) (pp. 323-335).
  8. Havrysh, V., Batsurovska, I., Hruban, V., Fedorchuk, V., Sadovoy, O., & Yablunovskaya, K. (2020). Energy Saving Technologies for Automatical Move Irrigation Equipment. In 2020 IEEE Problems of Automated Electrodrive: Theory and Practice (pp. 1-4). Kremenchuk, Ukraine. doi: 10.1109/PAEP49887.2020.9240881
  9. Uchitel, A., Batsurovska, I., Dotsenko, N., Gorbenko, O., & Kim, N. (2020). Implementation of Future Agricultural Engineers’ Training Technology in the Informational and Educational Environment. In Proceedings of the 8th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2020) (Vol-2879, pp. 233-246).
  10. Sydorov, N., Sydorova, N., Sydorov, E., Cholyshkina, O., & Batsurovska, I. (2019). Development of an approach to using a style in software engineering. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies: Information technology. Industrial Control Systems, 4(2), 41-51.
  11. Babenko, D., Batsurovska, I., Dotsenko, N., Gorbenko, O., Andriushchenko, I., & Kim, N. (2019). Application of Monitoring of the Informational and Educational Environment in the Engineering Education System. In 2019 IEEE International Conference on Modern Electrical and Energy Systems (MEES) (pp. 442-445). Kremenchuk, Ukraine. doi: 10.1109/MEES.2019.8896469

Фахові публікації та публікації в міжнародних періодичних виданнях

  1. Бацуровська І. В., Лимар О. О. (2024). Цифровізація навчального процесу та її вплив на якість освіти. Вісник науки та освіти: Серія: Педагогіка, 8(26), 678-689.
  2. Бацуровська І.В., Мельніченко В.І., (2024). Аналіз ефективності використання різних технічних засобів для створення відеолекцій в освітньому процесі. Інноваційна педагогіка, (70), 81-86. http://innovpedagogy.od.ua/archives/2024/70/part_1/18.pdf
  3. Бацуровська, І. В., & Лимар, О. О. (2024). Цифровізація навчального процесу та її вплив на якість освіти. Вісник науки та освіти (Серія: Педагогіка), 8(26), 678–689. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-8(26)
  4. Бацуровська, І. В., Кашина, Г. С., & Макієвський, О. І. (2024). Підготовка фахівців в умовах інноваційних викликів: адаптація професійної освіти до сучасного ринку праці. Актуальні питання у сучасній науці: серія "Педагогіка", 9(27), 807–822. https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-9(27)
  5. Бацуровська, І. В., Кашина, Г. С., & Макієвський, О. І. (2024). Інноваційні підходи до теорії та методики професійної підготовки майбутніх фахівців. Наука і техніка сьогодні, 9(37), 285–297. https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-9(37)
  6. Бацуровська, І. В., Кашина, Г. С., & Макієвський, О. І. (2024). Цифрові інструменти в професійній освіті: можливості та виклики сучасного навчального процесу. Суспільство та національні інтереси, 9(37), 92–102.
  7. Бацуровська, І. В., Кашина, Г. С., Брезецький, С. О., & Кутафін, Ю. В. (2024). Розвиток цифрової грамотності у контексті професійної освіти. Наукові інновації та передові технології, 10(38), 519–531. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-10(38)
  8. Бацуровська, І. В., Кашина, Г. С., Брезецький, С. О., & Кутафін, Ю. В. (2024). Розробка та реалізація проектів як метод навчання. Наука і техніка сьогодні, 11(39), 420–438. https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-10(38)
  9. Бацуровська, І. В., Доценко, Н. А., Горбенко, О. А., & Галєєва, А. П. (2023). Система моніторингу освітніх результатів під час вивчення технічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти. Інноваційна педагогіка, 132-135.
  10. Бацуровська, І. В. (2023). Використання відеолекцій в масових відкритих дистанційних курсах в професійній підготовці інженерів-електроенергетиків в аграрних закладах освіти. Наука і техніка сьогодні, 190-202.
  11. Бацуровська, І. В., Доценко, Н. А., Горбенко, О. А., & Галєєва, А. П. (2023). Масові відкриті дистанційні курси в підготовці фахівців з електричної інженерії. Вісник науки та освіти, 291-303.
  12. Бацуровська, І. В. (2023). Формування професійних компетентностей під час вивчення фізики у бакалаврів електроенергетичних спеціальностей в умовах дистанційного навчання. Наукові інновації та передові технології, 455-451.
  13. Бацуровська, І. В., & Грубань, В. А. (2023). Дослідження екологічного та економічного розвитку та його вплив на екологію. Modern Economics, 38, 46-50.
  14. Batsurovska, I., & Kurepin, V. (2023). The Impact of the War in Ukraine on the Study Results at an Agricultural University. Tréma, 60.
  15. Грубань, В., & Бацуровська, І. (2023). Дослідження екологічного та економічного розвитку та його вплив на екологію. Modern Economics, 38, 46-50.
  16. Бацуровська, І. В., Доценко, Н. А., Горбенко, О. А., & Бабенко, Д. В. (2023). Дослідження характеру руху подрібненої маси по поверхні решіт сепаратора насіння овочевих та баштанних культур. Ukrainian Black Sea Region Agrarian Science, 27(4), 18-36
  17. Бацуровська, І. В., Доценко, Н. А., Горбенко, О. А., & Галєєва, А. П. (2022). Використання 3D моделей при виконанні практичних робіт з технічних дисциплін. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка», 46-50.
  18. Бацуровська, І. В., & Доценко, Н. А. (2022). Формування професійних компетентностей під час вивчення біофізики в бакалаврів технологічних спеціальностей в умовах дистанційного навчання. Науковий вісник МДУ. Серія «Педагогіка та психологія», 59-65.
  19. Бацуровська, І. В., Доценко, Н. А., Горбенко, О. А., & Кім, Н. І. (2021). Застосування відкритих освітніх ресурсів при вивченні загально технічних дисциплін в системі підготовки фахівців електричної інженерії. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка», 46-50.
  20. Havrysh, V., Batsurovska, I., Dotsenko, N., & Kalinichenko, A. (2021). The implementation of massive open online courses for training future engineers in higher education. Journal of Technology and Information Education, 85-94.
  21. Бацуровська, І. В. (2020). Технологічний підхід в системі підготовки інженерів зі спеціальності «електроенергетика, електротехніка та електромеханіка». Науковий журнал «Інноваційна педагогіка», 70-74.
  22. Бацуровська, І. В., Доценко, Н. А., Горбенко, О. А., & Кім, Н. І. (2020). Компетентнісний підхід щодо підготовки магістрів з електричної інженерії в умовах масових відкритих дистанційних курсів у процесі вивчення загально-технічних дисциплін. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка», 15-18.
  23. Бацуровська, І. В. (2019). Технологія використання масових відкритих дистанційних курсів в підготовці магістрів з агроінженерії. Вісник аграрної науки Причорномор’я, 122-128.
  24. Бацуровська, І. В., Доценко, Н. А., Горбенко, О. А., & Кім, Н. І. (2019). Дослідження використання інтерактивних аудіовізуальних онлайн засобів для підготовки фахівців аграрного профілю в умовах інформаційно-освітнього середовища. Освітній дискурс: збірник наукових праць, 88-104.

Посібники

  1. Шебанін, В. С., Бацуровська, І. В., Гавриш, В. І., & Грубань, В. А. (2022). Електротехнології в АПК: навч. посіб. Миколаїв, Україна: МНАУ.
  2. Бацуровська, І. В. (2021). Електротехнології. Миколаїв, Україна: МНАУ.
  3. Самойленко, О. О., Гребеник, Т. В., Бацуровська, І. В., & ін. (2016). Формування відкритого персонального веб-ресурсу викладача на основі хмарних технологій. Херсон, Україна: Грінь Д.С.
  4. Самойленко, О. М., Бацуровська, І. В., & Ручинська, Н. С. (2016). Комп’ютерно-мережеві інтерактивні технології в системі неперервної освіти: Методичний посібник. Миколаїв, Україна: Миколаївський державний аграрний університет.
  5. Самойленко, О. М., & Бацуровська, І. В. (2016). Теорія та практика функціонування та управління електронним університетом: нормативно-правовий аспект. Херсон, Україна: Грінь Д.С.
  6. Самойленко, О. М., Гавриш, В. І., Бацуровська, І. В., & ін. (2016). Проектування моделей вивчення технічних дисциплін у відкритих освітніх ресурсах: навчально-методичний посібник. Херсон, Україна: Грінь Д.С.
  7. Бацуровська, І. В., & Андрющенко, Я. Е. (2015). Інформаційні технології у відкритій освіті: методичний посібник. Херсон, Україна: Гринь Д.С.
  8. Бацуровська, І. В., & Самойленко, О. М. (2012). Теоретичні основи застосування технології дистанційного навчання у фаховій підготовці майбутніх інженерів аграрної галузі: Методичний посібник. Миколаїв, Україна: МДАУ.
  9. Бацуровська, І. В. (2012). Практичне застосування технології дистанційного навчання при вивченні фахових дисциплін аграрної галузі: Методичний посібник. Миколаїв, Україна: МДАУ.
  10. Бацуровська, І. В., & Самойленко, О. М. (2011). Використання віртуально-навчальних середовищ платформи "Веб-клас ХПІ" в процесі навчання студентів інженерних спеціальностей: Методичний посібник. Миколаїв, Україна: МДАУ.

Методичні рекомендації

  1. Любарець, В. В., Кашина, Г. С., & Бацуровська, І. В. (2024). Методичні рекомендації до виконання магістерської кваліфікаційної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» спеціальності 015 «Професійна освіта (цифрові технології»). АПСВТ.
  2. Kashyna, H. S., Batsurovska, I. V., & Liubarets, V. V. (2024). Конспект лекцій з навчальної дисципліни «Професійна освіта» для здобувачів вищої освіти другого освітнього ступеня «магістр» спеціальності 015 Професійна освіта «Цифрові технології». АПСВТ.
  3. Бацуровська, І. В. (2023). Біофізика: методичні рекомендації для виконання лабораторних робіт здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва» спеціальності 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва», денної та заочної форм здобуття вищої освіти. Миколаїв: МНАУ. https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15787
  4. Бацуровська, І. В., & Чурило, Р. Є. (2023). Основи енергозбереження: методичні рекомендації для виконання самостійної роботи здобувачами початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти ОПП «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» денної форми здобуття вищої освіти. Миколаїв: МНАУ. https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13329
  5. Бацуровська, І. В., & Чурило, Р. Є. (2023). Електротехнології в агропромисловому комплексі: методичні рекомендації для виконання лабораторних робіт здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» денної та заочної форми здобуття вищої освіти. Миколаїв: МНАУ. https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13166
  6. Бацуровська, І. В., & Чурило, Р. Є. (2023). Джерела живлення електротехнічних установок в АПК: методичні рекомендації для виконання самостійної роботи здобувачів початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти ОПП «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» денної форми здобуття вищої освіти. Миколаїв: МНАУ.
  7. Бацуровська, І. В. (2021). Електротехнології: методичні рекомендації для виконання практичних робіт із застосуванням віртуальних моделей електричних приладів для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальності «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка». Миколаїв: МНАУ.
  8. Бацуровська, І. В. (2020). Фізика: методичні рекомендації до модуля 3 “Молекулярна фізика. Термодинаміка” для виконання практичних робіт для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» спеціальностей 208 «Агроінженерія», 015 «Професійна освіта», 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», 201 «Агрономія», 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва», 181 «Харчові технології» денної та заочної форм навчання. Миколаїв: МНАУ.
  9. Бацуровська, І. В. (2019). Біофізика: методичні рекомендації для виконання лабораторних робіт здобувачами ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальностей 162 «Біотехнології та біоінженерія», 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза» денної форми навчання. Миколаїв: МНАУ.
  10. Бацуровська, І. В., Доценко, Н. А., Чолишкіна, О. Г., & Горбенко, О. А. (2019). Методика використання комп’ютерно-мережевих технологій в системі освіти: методичні рекомендації. Миколаїв: МНАУ.

Участь у конференціях

  1. Бацуровська І. В., & Баранова О. В. (2024). Особливості вивчення технічних дисциплін в умовах інформаційно-освітнього середовища. В ІV Міжнародна науково-практична інтернетконференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» (с. 493-495). Полтава.
  2. Бацуровська І. В. (2024). Інноваційні методики навчання при вивченні біофізики. В ІV Міжнародна науково-практична інтернетконференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка» (с545-547). Полтава.
  3. Бацуровська І. В. (2024). Цифровізація в системі вищої освіти. В Збірник тез VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції "Нові інформаційні технології управління бізнесом" (с. 16-18). Київ: Спілка автоматизаторів бізнесу.
  4. Бацуровська, І. (2024). Ігрові технології як засіб мотивації та навчання. У Особистість та освіта в умовах сучасних соціокультурних викликів: ціннісно-світоглядні та науково-методичні аспекти: Збірник матеріалів науково-практичної конференції (с. 56-57). Дніпро: КЗВО "ДАНО" ДОР.
  5. Кашина, Г., & Бацуровська, І. (2024). Педагогічні особливості впровадження штучного інтелекту в систему вищої освіти. У Штучний інтелект у науці та освіті (AISE-2024): Збірник матеріалів міжнародної наукової конференції (с. 86-88). Київ: УкрІНТЕІ.
  6. Бацуровська, І. (2024). Інтеграція інтелектуальних систем у підготовку фахівців професійної освіти з цифрових технологій. У Методологія сучасних наукових досліджень: Збірник наукових праць учасників Ювілейної ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (с. 329-334). Харків: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди.
  7. Бацуровська, І. (2024). Основи цифрової грамотності як фундаментальна складова освіти. У Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти: Матеріали VIII Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (с. 13-14). Тернопіль: ТНПУ.
  8. Бацуровська, І., & Кашина, Г. (2024). Інноваційні методики з використанням віртуальних лабораторій. У Наукові горизонти ХХІ століття: мультидисциплінарні дослідження: Матеріали міжнародної наукової конференції (с. 538-542). Ужгород; Київ: УкрІНТЕІ.
  9. Бацуровська І. В. (2023). Засоби реалізації 3D-моделей у підготовці фахівців з електричної інженерії. В Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка: збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (22–23 лютого 2023 р., м. Полтава) (с. 582-585). Полтава: ПУЕТ.
  10. Бацуровська І. В. (2023). Дуальна освіта як система інтеграції освіти і виробництва. В Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум: доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції (1 червня 2023 р., м. Миколаїв) (с. 325-327). Миколаїв: МНАУ.
  11. Бацуровська І. В. (2023). Прокторинг в системі освіти. В Забезпечення якості вищої освіти: матеріали V Всеукраїнської науково-методичної конференції (12-14 квітня 2023 р.). Одеса: ОНТУ (с. 92-94).
  12. Бацуровська І. В. (2023). Особливості професійної комунікації інженера-електрика. В Соціокомунікаційна наука в парадигмі смислових трансформацій: суспільні виклики тренди освіти і професійної діяльності: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (19 травня 2023 р., м. Ірпінь) (с. 218-222). Ірпінь: Державний податковий університет.
  13. Бацуровська І. В., Доценко Н. А., & Курепін В. М. (2023). Формування цифрової компетентності у здобувачів електроенергетичних спеціальностей. В Інформаційні технології в освіті та науці: Збірник наукових праць. Випуск 13 (с. 159-162). Мелітополь-Запоріжжя: ФОП Однорог Т.В.
  14. Бацуровська І. В., Курепін В. М. (2023). Роль цифрових технологій в інженерній освіті. В Інформаційні технології в освіті та науці: Збірник наукових праць. Випуск 13 (с. 212-216). Мелітополь-Запоріжжя: ФОП Однорог Т.В.
  15. Бацуровська І. В. (2023). Challenges and prospects of education in times of armed conflict. В Learning & Teaching: after War and during Peace: Conference Proceedings of II International Scientific & Practical Conference (10 November 2023, Kharkiv, Ukraine) (p. 19-21). Kharkiv: H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University.
  16. Бацуровська І. В., & Курепін В. М. (2023). Modern features of the functioning of the education system during martial law. В Learning & Teaching: after War and during Peace: Conference Proceedings of II International Scientific & Practical Conference (10 November 2023, Kharkiv, Ukraine) (p. 21-23). Kharkiv: H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University.
  17. Бацуровська І. В. (2023). Електронне освітнє середовище з біофізики: поєднання науки та технологій для навчання. В Розвиток інноваційної компетентності педагога в закладі освіти: матеріали Всеукраїнської науковопрактичної інтернет-конференції (26 жовтня 2023 р., м. Херсон) (с. 5-10). Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».
  18. Бацуровська І. В. (2023). Особливості професійної комунікації інженера-електрика. В Соціокомунікаційна наука в парадигмі смислових трансформацій: суспільні виклики тренди освіти і професійної діяльності: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (19 травня 2023 р., м. Ірпінь) (с. 218-222). Ірпінь: Державний податковий університет.
  19. Бацуровська І. В. (2023). Роль цифрових технологій в інженерній освіті. В Інформаційні технології в освіті та науці: Збірник наукових праць. Випуск 13 (с. 212-216). Мелітополь-Запоріжжя: ФОП Однорог Т.В.
  20. Бацуровська І. В. (2023). Дуальна освіта як система інтеграції освіти і виробництва. В Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум: доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції (1 червня 2023 р., м. Миколаїв) (с. 325-327). Миколаїв: МНАУ.
  21. Бацуровська І. В. (2023). Прокторинг в системі освіти. В Забезпечення якості вищої освіти: матеріали V Всеукраїнської науково-методичної конференції (12-14 квітня 2023 р.). Одеса: ОНТУ (с. 92-94).
  22. Бацуровська І. В. (2023). Роль цифрових технологій в інженерній освіті. В Інформаційні технології в освіті та науці: Збірник наукових праць. Випуск 13 (с. 212-216). Мелітополь-Запоріжжя: ФОП Однорог Т.В.
  23. Бацуровська І. В. (2023). Особливості професійної комунікації інженера-електрика. В Соціокомунікаційна наука в парадигмі смислових трансформацій: суспільні виклики тренди освіти і професійної діяльності: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (19 травня 2023 р., м. Ірпінь) (с. 218-222). Ірпінь: Державний податковий університет.
  24. Бацуровська І. В., Доценко Н. А., & Курепін В. М. (2023). Формування цифрової компетентності у здобувачів електроенергетичних спеціальностей. В Інформаційні технології в освіті та науці: Збірник наукових праць. Випуск 13 (с. 159-162). Мелітополь-Запоріжжя: ФОП Однорог Т.В.
  25. Бацуровська І. В. (2023). Challenges and prospects of education in times of armed conflict. В Learning & Teaching: after War and during Peace: Conference Proceedings of II International Scientific & Practical Conference (10 November 2023, Kharkiv, Ukraine) (p. 19-21). Kharkiv: H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University.
  26. Бацуровська І. В., & Курепін В. М. (2023). Modern features of the functioning of the education system during martial law. В Learning & Teaching: after War and during Peace: Conference Proceedings of II International Scientific & Practical Conference (10 November 2023, Kharkiv, Ukraine) (p. 21-23). Kharkiv: H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University.
  27. Бацуровська І. В. (2023). Електронне освітнє середовище з біофізики: поєднання науки та технологій для навчання. В Розвиток інноваційної компетентності педагога в закладі освіти: матеріали Всеукраїнської науковопрактичної інтернет-конференції (26 жовтня 2023 р., м. Херсон) (с. 5-10). Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».
  28. Бацуровська І. В., & Курепін В. М. (2023). Тенденції інноваційного навчання в цифрову епоху. В Розвиток інноваційної компетентності педагога в закладі освіти: матеріали Всеукраїнської науковопрактичної інтернет-конференції (26 жовтня 2023 р., м. Херсон) (с. 10-15). Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».
  29. Бацуровська І. В., Горбенко О. А., & Лимар О. О. (2023). Розвиток інноваційної компетентності у підготовці інженерів аграрної галузі. В Розвиток інноваційної компетентності педагога в закладі освіти: матеріали Всеукраїнської науковопрактичної інтернет-конференції (26 жовтня 2023 р., м. Херсон) (с. 15-19). Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».
  30. Бацуровська І. В. (2023). Формування професійних компетентностей у здобувачів вищої освіти під час вивчення біофізики. В Екологія та раціональне природокористування: освіта, наука і практика: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (15.11.2023, Ломжа-Житомир) (с. 49-53). Ломжа: MANS w Łomży.
  31. Бацуровська І. В., Баранова О. В. (2023). Дидактичні аспекти підготовки сучасного інженера аграрної галузі. В Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: зб. матеріалів ІІІ Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції (07-08 листопада 2023 р.) (с. 33-36). Київ: Видавництво «Людмила».
  32. Бацуровська І. В., Доценко Н. А., Курепін В. М. (2023). Інноваційні підходи підготовки інженера з харчових технологій. В Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: зб. матеріалів ІІІ Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції (07-08 листопада 2023 р.) (с. 281-283). Київ: Видавництво «Людмила».
  33. Бацуровська І. В., Курепін В. М., Лимар О. О. (2023). Переваги дистанційного навчання інженера аграрної галузі. В Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: зб. матеріалів ІІІ Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції (07-08 листопада 2023 р.) (с. 284-286). Київ: Видавництво «Людмила».
  34. Бацуровська І. В. (2022). Цифрові технології набуття фахових компетенцій здобувачами вищої освіти. В Information technologies and management in higher education and sciences part 1 (28 November 2022, Fergana, the Republic of Uzbekistan) (с. 205-210). Фергана, Республіка Узбекистан.
  35. Бацуровська І. В., & Чурило Р. Є. (2022). Поточний стан та перспективи розвитку сонячної енергетики. В Стратегічні орієнтири розвитку науки освіти технологій і суспільства: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (5 листопада 2022 р., Біла Церква) (с. 29-30). Біла Церква: ЦФЕНД.
  36. Бацуровська І. В. (2022). Особливості децентралізованих систем електропостачання на базі сонячних панелей. В Стратегічні орієнтири розвитку науки освіти технологій і суспільства: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (5 листопада 2022 р., Біла Церква) (с. 30-32). Біла Церква: ЦФЕНД.
  37. Бацуровська І. В. (2022). Інформаційна безпека викладача фізики у вищому навчальному закладі. В Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти: зб. матер. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (23 червня 2022 р.) (с. 37-39). Київ: ДЗВО «Ун-т менеджменту освіти».
  38. Бацуровська І. В. (2022). Компетентнісний підхід в підготовці магістрів з електричної інженерії в умовах масових відкритих дистанційних курсів в аграрних університетах. В Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості інновації: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 вересня 2022 р., м. Запоріжжя) (с. 323-328). Запоріжжя: ТДАТУ.
  39. Бацуровська І. В. (2022). Компетентнісно-орієнтована підготовка фахівців з електричної інженерії в умовах масових відкритих дистанційних курсів. В Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (28 жовтня 2022 р., м. Суми) (с. 157-159). Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка.
  40. Бацуровська І. В., Гавриш В. І., Грубань В. А. (2022). Цифрові комунікації в професійному становленні інженерів як сучасний засіб обміну інформацією. В Information technologies and management in higher education and sciences part 1 (28 November 2022, Fergana, the Republic of Uzbekistan) (с. 88-91). Фергана, Республіка Узбекистан.
  41. Бацуровська І. В., & Самойленко О. М. (2022). Освіта протягом життя: педагогічний аспект та сучасні потреби. В Педагогіка партнерства у вимірах професійної майстерності: реалії й перспективи сучасної освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (23 жовтня 2020 року, м. Херсон) (с. 259-262). Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».
  42. Бацуровська І. В., Доценко Н. А., & Горбенко О. А. (2021). Аналіз тенденцій розвитку процесу вижимання рослинної олії. В Новації в технології та обладнанні готельно-ресторанних харчових і переробних виробництв: міжнародна науково-практична інтернетконференція (24 листопада 2020 р.) (с. 21-24). Мелітополь: ТДАТУ.
  43. Доценко, Н. А., Горбенко, О. А., & Бацуровська, І. В. (2021). Аналіз тенденцій розвитку процесу вижимання рослинної олії. У Новітні в технології та обладнанні готельно-ресторанних, харчових і переробних виробництв: матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (с. 21-24). Мелітополь: ТДАТУ.
  44. Бацуровська, І. В., Тима, О. М., & Чурило, Р. Є. (2021). Цифрові комунікації в професійному становленні фахівців електричної інженерії як сучасний засіб обміну інформацією. У Педагогічні інновації: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (с. 36-39). Миколаїв: МНАУ.
  45. Бацуровська І. В., Самойленко О. О. (2020). Інтеграція репродуктивної та творчої діяльності бакалаврів з кібербезпеки. В Матеріали Причорноморської регіональної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу "Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні" (с. 87-88). МНАУ.
  46. Бацуровська І. В. (2020). Дослідження вітроенергетичного потенціалу України. В The VIII th International scientific and practical conference “Modern problems in science” (9-12 November 2020, Prague, Czech Republic) (р. 678-691). Прага, Чехія.
  47. Бацуровська І. В., Горбенко О. А., & Серебрякова Н. Г. (2020). Педагогические составляющие веб-ресурса учебной дисциплины в учреждениях высшего аграрного образования. В Техническое обеспечение инновационных технологий в сельском хозяйстве: сборник научных статей Международной научно-практической конференции (Минск, 26–27 ноября 2020 года) (с. 504-506). Минск: БГАТУ.
  48. Горбенко О. А., Доценко Н. А., Кім Н. І., & Бацуровська І. В. (2020). Обгрунтування конструктивного рішення шнекового пресу для відокремлення олії. В Актуальні проблеми життєдіяльності людини в сучасному суспільстві: тези доповідей інженерно-енергетичного факультетута за результатами тематичного «круглого столу» на інженерно-енергетичному факультеті (с. 97-99). Миколаїв: МНАУ.
  49. Бацуровська І. В., & Самойленко О. М. (2019). Педагогічна система набуття компетентностей вчителів-природничників в умовах мережево-цифрового освтнього простору LMS+OFFICE365. В Інформаційні технології в освіті та науці. Зб. Наукових праць випуск 11 (с. 31-34). Мелітополь.
  50. Бацуровська І. В., Андрющенко Я. Е. (2019). Впровадження компетентнісно-орієнтованого середовища в освітній процес. В Матеріали причорноморської регіональної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу "Розвиток українського села – основа аграрної реформи України" (с. 12-15). Миколаїв.
  51. Бацуровська І. В., Грубань В. А. (2019). Можливості STEM-освіти при вивченні дисциплін природничого циклу. В Матеріали наукової конференції з міжнародною участю "Сучасні проблеми та перспективи розвитку мережево-цифрової освіти" (с. 17-21). Южне.
  52. Бацуровська І. В., & Самойленко О. М. (2019). Педагогічна система набуття компетентностей вчителів-природничників в умовах мережево-цифрового освтнього простору LMS+OFFICE365. В Інформаційні технології в освіті та науці. Зб. Наукових праць випуск 11 (с. 31-34). Мелітополь.
  53. Бацуровська І. В., Андрющенко Я. Е. (2019). Впровадження компетентнісно-орієнтованого середовища в освітній процес. В Матеріали причорноморської регіональної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу "Розвиток українського села – основа аграрної реформи України" (с. 12-15). Миколаїв.
  54. Бацуровська І. В., Грубань В. А. (2019). Можливості STEM-освіти при вивченні дисциплін природничого циклу. В Матеріали наукової конференції з міжнародною участю "Сучасні проблеми та перспективи розвитку мережево-цифрової освіти" (с. 17-21). Южне.
  55. Бацуровська І. В. (2019). Перспективні напрямки STEAM-освіти. В Формальна й неформальна освіта крізь призму STEM-технологій: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (24 жовтня 2019 року м. Херсон) (с. 21-26). Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».

Підвищення кваліфікації

  1. Бацуровська І.В. Розвиток цифрової компетентності наукових і науково-педагогічних працівників засобами відкритих освітньо-наукових інформаційних систем (Сертифікат № 5682024-196, 2024). Інститут цифровізації освіти НАПН України, 10 жовтня 2024 року. 60 навчальних годин / 2 кредити.
  2. Batsurovska, I. (2024). Сертифікат участі в міжнародній науковій конференції «Наукові горизонти XXI століття: Мультидисциплінарні дослідження», що відбулася в Ужгородському національному університеті 16-17 травня 2024 року в синхронному змішаному форматі (офлайн та онлайн). Сертифікат № SH21C-0032, 15 годин / 0,5 кредиту ЄКТС.
  3. Бацуровська, І. В. (2024). Сертифікат участі у всеукраїнській науково-практичній конференції «Особистість та освіта в умовах сучасних соціокультурних викликів: ціннісно-світоглядні та науково-методичні аспекти». 22 лютого 2024 р., КЗВО «ДАНО» ДОР, м. Дніпро, Україна. Сертифікат № 00096, 8 годин.
  4. Бацуровська І.В. Світ дидактики: дидактика в сучасному світі (Сертифікат підвищення кваліфікації, 2023). 30 годин / 1 кредит ЄКТС.
  5. Бацуровська І.В. Методика використання цифрових технологій у підготовці майбутніх фахівців (Сертифікат підвищення кваліфікації, 2023). 6 годин / 0,2 кредити ЄКТС.
  6. Бацуровська, І.В. (2021). Сертифікат "Перша психологічна допомога в екстремальних і кризових ситуаціях". Сертифікат №065773, 12 годин/0.4 кредиту ECTS.
  7. Бацуровська, І.В. (2021). Сертифікат "Modern Electrical and Energy Systems". Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, Сертифікат №067379, 30 годин/1 кредит ECTS.
  8. Бацуровська, І.В. (2021). Сертифікат "Академічна доброчесність в університеті". Сертифікат №064363, 3 години/0.1 кредиту ECTS.
  9. Бацуровська, І.В. (2021). Сертифікат "Розвиток цифрової науки в Латвії та Україні: сучасний стан та перспективи". 6 годин/0.2 кредиту ECTS.
  10. Бацуровська, І.В. (2020). Сертифікат "Development of professional competition in area of international scientific and educational partnerships". Празький інститут підвищення кваліфікації, Сертифікат №122019024, 150 год/кредитів ECTS.
  11. Бацуровська, І.В. (2019). Свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом "Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності". Національний університет біоресурсів і природокористування України, Серія CC №00493706/009183-19, 150 год/кредитів ECTS.
  12. Бацуровська, І.В. (2019). Сертифікат про підвищення кваліфікації (20.06.2019-20.09.2019). Universytet Rzeszowski.