Любарець Владислава Вікторівна

Любарець Владислава Вікторівна

 

 

 Посада та науковий ступіньпрофесор кафедри інтелектуальних систем та цифрових технологій ,

 доктор педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти,

 професор

 

  телефон:   v.v.lubarets@ukr.net

  ORCID iD icon Google Scholar

  ORCID iD icon orcid.org/0000-0001-8238-1289

   SCOPUS       

   WoS         

    Підвищення кваліфікації     


 Освіта: 

1990 р. – Ржищівське педагогічний коледж імені А. С. Макаренка, кваліфікація: вчитель початкових класів, вихователь.

1998 р. – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, кваліфікація: вчитель трудового і професійного навчання.

2005 р. – Київський університет туризму, економіки і права, кваліфікація: викладач-туризмолог.

2017 р. – Міжрегіональна академія управлення персоналом, кваліфікація: практичний психолог.

 

Досвід роботи: 33 роки, в освіті 26 років

Професійний досвід:

з 1990 р. – вчитель початкових класів в середній школі № 1 ім. А.С. Макаренка, м. Ірпінь

1998-2002 р.р. заступник директора ТОВ «Ентрепост».

З 2002-2005 р. – інспектор факультету довузівської підготовки та підвищення кваліфікації Київського університету туризму, економіки і права (КУТЕП)

З 2005 по 2016 р.р. заступник директора Економіко-юридичного коледжу КУТЕП

З 2013 по 2016 р.р. доцент кафедри готельно-ресторанної справи КУТЕП по сумісництву

З 2016 р. доцент кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

З 2020 р. професор кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

З 2024 р. професор кафедри інтелектуальних систем та цифрових технологій Академії праці, соціальних відносин і туризму

 


Наукова діяльність: Основні результати дослідження відображено понад 180 наукових праць: 6 монографій (5 у співавторстві), 78 статей (47 у наукових фахових виданнях, 16 у зарубіжних, 15 на платформі Scopus та Web of Scіence); 58 тез у збірниках матеріалів наукових конференцій, 32 навчально-методичних посібників, 1 літературний твір, 2 посібника, 5 авторських прав

 

Викладання наступних дисциплін: «Педагогіка», «Психологія та педагогіка вищої школи», «Психологія професійної діяльності»

 

Коло наукових інтересів:     Цифровізація та соціальні інновації в освіті, професійна підготовка, психологія лідерства, гостинність, інклюзивне середовище

 

Членство у редакційній колегії наукового видання, включеного до переліку наукових фахових видань України:

1)              Теоретичний та науково-методичний часопис «Вища Освіта України», Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова.

2)              Збірник наукових праць «Педагогічна освіта: теорія і практика» Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Інститут педагогіки  НАПН України

 

Інформація про видані підручники, навчальні посібники та монографії:        

1. Любарець В. В. Професійна підготовка майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності для індустрії гостинності: теоретичні обґрунтування: монографія. Суми: П.Ф «Видавництво “Університетська книга”», 2018. 382 с.

2. Liubarets Vladyslava. Cognitive technologies in educational environment of establishments of higher education: collective monograph // Cognitive technologies in education and social practice possibilities of application / by edition N.V. Kochubey, V.O. Nesterova. Germany. 2018. P. 111–132.

3. Васильєва Г. І., Любарець В. В. Термінологічний словник – інклюзія. Київ : Міленіум, 2018. 42 с.

4. Верьовкіна Ж. Л. Зошит для самостійних робіт з предмету художньо-естетичного циклу «Художня культура» [для учнів загально-освітніх навчальних закладів]. Навчальний посібник / за ред. В. В. Любарець. Київ : Міленіум, 2018. 74 с.

5. Любарець В. В. Освітні кластери як шлях підвищення конкурентоздатності закладів вищої освіти. // Освіта майбутнього: концепції, методи, підходи : монографія; за ред. В. В. Любарець, Н. В. Бахмат.  К.: Міленіум, 2020. 310 с.

6. Любарець В. В., Літовка-Деменіна С.Г., Родінова Н.Л. Професійна підготовка майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища академічного простору. Стратегія післядипломної освіти для сталого розвитку : монографія; за ред. Н.М. Рідей, Л.М. Панченко. К. : Вид-во НПУ ім.. М.П. Драгоманова, 2020. 190-232 c.

7. Журнал спостережень та планування роботи асистента вчителя закладів освіти з інклюзивною формою навчання навчальний посібник / за ред. В.В. Любарець, Ж.Л. Верьовкіна. Київ : Міленіум, 2022. 90 с.

8. Професійна менеджерська освіта: сучасний науковий вимір : колективна монографія / за ред. В.В. Любарець. Київ : Міленіум, 2023. 258 с.

 

Інформація про наукову діяльність:

 

Наукове керівництво (консультування) здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня:

1) Літовка-Деменіна С. Г., на тему «Формування готовності майбутніх фахівців сфери туризму до екскурсійної діяльності в процесі професійної підготовки» (2018);

2) Зінькова І. І., на тему «Педагогічні умови формування підприємницької культури майбутніх фахівців сфери послуг і туризму» (2019);

3) Верьовкіна Ж. Л, на тему «Формування професійного самовизначення старшокласників в умовах профільного навчання» (2021);

4) Літвінова Т.В., на тему «Формування соціального здоров’я майбутніх менеджерів у процесі професійної підготовки» (2021).

5) Васильєва Галина Іванівна – «Формування методичної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти в умовах інклюзивного середовища».(2021).

6) Левадна Катерина Юріївна – «Педагогічні умови формування крос-культурної компетентності майбутніх менеджерів готельного бізнесу» (2022).

 

Керування аспірантами та докторантами:

аспіранти

-          Брезецький Сергій Олександрович – спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки, на тему: «Формування цифрової компетентності майбутніх викладачів професійної освіти засобами штучного інтелекту»

-          Панюшкін Євген Анатолійович – спеціальність 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями), на тему: «Формування інтелектуальної компетентності майбутніх викладачів професійної освіти з використанням цифрових технологій»

докторант

-          Кривець Юрій Миколайович спеціальність 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями), на тему: «Цифрова трансформація в професійній освіті»

 

Наукові статті

Scopus або Web of Science Core Collection

  1. 1.  N Bakhmat, N Ridei, N Tytova, V Liubarets, O Katsero. Methodology of safety and quality of life on the basis of noospheric education system formation. Strategies for Policy in Science and Education, No. 29. 2021 P. 82-92. URL: https://azbuki.bg/wp-content/uploads/2021/02/Strategies_1_21_Nataliia-Bakhmat.pdf WoS. Q4 (JCI).
  2. 2.  Bakhmat Nataliia, Ridei Nataliia, Liubarets Vladyslava, Ivashchenko Victoria, Petrovska Olga, Averina Kateryna Information Technology in Incentive Management in Student Learning International Journal of Computer Science and Network Security (21(2)). 2021. Р. 142–147. URL: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34267/1/V_Ivashchenko_IJCSNS_21_2_2021.pdf WoS. Q4 (JCI).
  3. 3.  Liubarets Vladyslava, Levadna Каteryna, Tsypko Victoriia, Rodinova Nataliia. Hospitality etnics – the main image criterion of the tourism industry managers. Turismo: Estudos & Práticas (UERN), Mossoró/RN, v. 10 (2), 2021. URL: https://geplat.com/rtep/index.php/tourism/article/view/947/923 WoS. Q4. (JCI).
  4. 4.  N Ridei, T Hohol, V Liubarets, Y Zemlina, N Rodinova. Territorial Innovation Clusters: World Landmarks / Ukrainian Realities Financial And Credit Activities: Problems Of Theory And Practice. No 5 (40) 2021. Р. 418–428. URL: https://fkd.ubs.edu.ua/index.php/fkd/article/view/3568/3379  WoS. Q4.
  5. 5.  Vladyslava Liubarets, Nataliia Bakhmat, Olena Matviienko, Oksana Tsykhmeistruk, Inna Feltsan Formation оf Professional Competence оf Assistant Teacher оf Inclusive Education иn Secondary Education Institutions Strategies for Policy in Science and Education,. 2021 https://doi.org/10.53656/ped2021-9.09 WoS. Q4.
  6. 6.  Vladyslava Liubarets, Tetiana Miroshnichenko, Galyna Cherusheva, Nataliia Pyzh, Oksana Protas. Control Monitoring of the Educational Process of Students With Special Learning Needs. Journal of Higher Education Theory and Practice. Vol. 22. № 5. 2022. Р.60-73. URL: https://www.proquest.com/openview/aa314e13f1eda302b011152c7d97562d/1?pq-origsite=gscholar&cbl=766331 Scopus Q4
  7. 7.  Vladyslava Liubarets, Nataliia Bakhmat, Liudmyla Kurylo, Anhelina Spitsyna, Oleksandra Biriukova. Formation of Transversal Competences of Future Economists in the Conditions of Digital Space. Journal of Higher Education Theory and Practice. Vol. 22. № 14. 2022. Р.67-80 URL: https://www.proquest.com/openview/6e9e278cbf2ff7b257e8c10eb1b530cd/1?pq-origsite=gscholar&cbl=766331 Scopus. Q4.
  8. 8.  Liubarets, V., Zinkova, I., Zemlina, Y., Voroshylova, H., Tymeichuk, A. (2022). The development of creative tourism in Ukraine and globally during the COVID-19 pandemic. Turyzm/Tourism, 32 (2), 145–161. https://doi.org/10.18778/0867-5856.32.2.08  Scopus. Q4.
  9. 9.  Vladyslava Liubarets; Tetyana Litvinova; Nelina Khamska; Svitlana Malikova; Catherine Polynska. (2022). PSYCHOLOGICAL PECULIARITIES OF THE PERSONALITY ASSERTIVENESS DEVELOPMENT.AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 12/02/XXXI. Р. 58-62 http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/120231/papers/A_11.pdf  WoS. Q3.
  10. 10.            Balandina, N., Pankevych, O., Liubarets, V., Vyshnevska, Y. y Rodinova, N. (2023). El envejecimiento gerontológico como desafío social y su detección en el contenido de los medios de comunicación ucranianos. Revista Latina de Comunicación Social, 81, 133-154. https://www.doi.org/10.4185/RLCS-2023-1828 Scopus. Q2.
  11. 11.     Liubarets, V., Kashyna, G., Kachan, Y., Brezetskyi, S., & Ostrovershenko, A. (2024). Adapting professional development to the digital transformation of today’s job market. Multidisciplinary Science Journal6, 2024. ss. 0713. https://doi.org/10.31893/multiscience.2024ss0713
  12. 12.     Vladyslava Liubarets; Svitlana Alieksieieva; Serhii Brezetskyi; Natalia Skibun; Oleg Liubarets. (2024). RELATIONSHIP BETWEEN THE INTEGRATION OF BIOETHICAL COMPETENCE INTO THE EDUCATIONAL PROCESS. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 14/01/XLII.(VOLUME 14, ISSUE 1, SPECIAL) Р. 219-224 http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/120231/papers/A_11.pdf  WoS. Q3.
  13. 13.     Nataliia Bakhmat, Liubarets Vladyslava.Nataliia Ridei, Victoria Ivashchenko, Olga Petrovska, Kateryna Averina Evaluation of the Peculiarities of the Implementation of the Impulse Stimulus of Students in the Process of Educational Activity. Systematic Reviews in Pharmacy Vol 11, Issue 11, Nov-Dec 2020. Р. 1037–1041.https://www.sysrevpharm.org/articles/evaluation-of-the-peculiarities-of-the-implementation-of-the-impulse-stimulus-of-students-in-the-process-of-educational-.pdf
  14. 14.            Любарець В. В., Родінова Н.Л., Левадна К. Ю. Професійна підготовка майбутніх менеджерів індустрії гостинності в умовах дуальної форми навчання // Педагогічна освіта: теорія і практика. Вип. 29 (2-2020) (Категорія «Б») Pedagogical Education: Theory and Practice. Issue29 (2-2020) (Category«B») С. 320–329.http://195.140.227.163:8080/jspui/bitstream/123456789/2560/1/Alla%20A.%20Kharkivska%2c%20Nataliia%20V.%20Bakhmat%2c%20Vladyslava%20V.%20Liubarets%20Development%20of%20E-Book%20«Children’s%20Literature».pdf
  15. 15.     Prokopenko A. O. Petrichenko L. O., Bakhmat N. V., Liubarets V., Tsypko V. V.Mobile-oriented Learning: Developing and Using Infoword Application «Informatics Dictionary». International Journal of Psychosocial Rehabilitationnternational Journal of Psychosocial Rehabilitation.2020. Vol. 24, Issue 5.P. 4813–4826 https://www.psychosocial.com/article/PR2020193/20410/
  16. 16.     Bakhmat, N., Liubarets, V., Bilynska, M., Ridei, N., Anhelina, S.  Digital transformation of preparation of the future: Specialists in the economic industry in conditions of dual professional education. New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 7(3), 242–251.2020. https://un-pub.eu/ojs/index.php/pntsbs/article/view/5258
  17. 17.     Liubarets V., Vasylieva H. Educational workers methodological  competence formation in the conditions of inclusive learniig. Paradigm of knowledge. Frankfurt, 2021. February 1(45). P. 154–175. https://naukajournal.org/index.php/Paradigm/article/view/2274
  18. 18.     Любарець Владислава, Любима Аліна. Становлення конкурентоспроможності майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення. Вища освіта України К. : ДІВПВ «Педагогічна преса», №1-2 (84-85). 2022. С. 38-46. https://wou.npu.edu.ua/index.php/2022-r/35-arkhiv/2022/2022-01/68-2022-1-2-05
  19. 19.     Liubarets V., Lyubyma А. Heuristic Teaching Methods Of Professional Junior Bachelors In Software Engineering. International Science Journal of Education & Linguistics. 2022. 1(2): P.1-6. https://isg-journal.com/isjel/article/view/7
  20. 20.     Владислава Любарець, Ігор Яковенко Перспективи управління розвитком освіти дорослих в умовах воєнного та післявоєнного стану України. Вища освіта України. К. : ДІВПВ «Педагогічна преса», №3 (86). 2022. С. 55-64https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42854/1/Liybarets_Yakovenko_Perspekt_upr.pdf
  21. 21.     Любарець В. В., Скибун Н. Д., & Бірюкова О. В. (2022). Сталість освітньої екосистеми: стратегії впровадження цифрових інновацій. Академічні візії, (14). вилучено із https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/811
  22. 22.     Любарець, В., & Бірюкова, О. (2023). CHATBOT AS A SOCIAL FUNCTIONALITY FOR PEOPLE WITH DISABILITIES IN THE HOSPITALITY INDUSTRY. SWorldJournal, 1(17-01), 110–115. https://doi.org/10.30888/2663-5712.2023-17-01-016
  23. 23.     Любарець В. В. Менеджмент соціокультурної діяльності як складова системи державного управління. / Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Рівне. Випуск 45/2023. 2023. С.178-183. https://doi.org/10.35619/ucpmk.vi45.657       
  24. 24.     Любарець В. В. Професійне самовизначення майбутніх менеджерів  соціокультурної діяльності / Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Рівне. Випуск 45/2023. 2023. С.166-170. https://sborniki.rshu.edu.ua/index.php/ucpmk/article/view/740
  25. 25.     Любарець, В. В., & Грибова, Л. В. (2024). ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ ТА РИЗИКАМИ В ОСВІТІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 115-121. https://doi.org/10.26661/2786-5622-2024-1-16
  26. 26.     Любарець, В., & Кривец, Ю. (2024). DIGITALIZATION OF CREATIVE INDUSTRIES IN CULTURE AND AWARENESS IN THE MINDS OF WICKS OF MINISTRAL SUSPENDSHIP. SWorldJournal2(26-02), 152–156. https://doi.org/10.30888/2663-5712.2024-26-00-034

 

Робочі програми, навчально-методичні комплекси, методичні рекомендації:     

  1. 1.    Методичні рекомендації до виконання магістерської кваліфікаційної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» спеціальності 015 «Професійна освіта (цифрові технології)»  / уклад.: Любарець В.В., Кашина Г.С., Бацуровська І.В. АПСВТ, 2024. 48 с.
  2. 2.    Любарець В.В. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з педагогіки для вищої освіти галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» спеціальності 015 «Професійна освіта (цифрові технології. Міленіум. 2023. 29 с.
  3. 3.    Любарець В.В. Програма педагогічної практики для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» за освітньо-професійною програмою «Професійна освіта. Цифрові технології» АПСВТ, 2024. 48 с.

 

Участь наукових проєктах

Інноваційний розвиток :методи та моделі (номер державної реєстрації 0124U000366)

 

розроблено електронний освітній ресурс «Універсальний освітній простір «ACCENT»», який за розпорядженням Міністерства освіти і науки України №21/12-Т-287 (протокол №1 від 30.05.2016р.) отримав гриф «Схвалено»

 

Інформація про підвищення кваліфікації:    

2021 р. Міжнародна зимова школа «Соціальні виміри Європейських студій» в рамках імплементації проєкту Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES) - 620635-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR у кількості 4 кредити (120 годин).

2023 р. підвищення кваліфікації Київський національний економічний університет за темою «Туризм в Україні: виклики та відновлення» у кількості 1 кредиту (30 годин).

2024 р. підвищення кваліфікації Центральний інститут післядипломної освіти  за програмою флеш-курсу «Управління професійним розвитком педагогів: фактори впливу – кризові умови, технології штучного інтелекту» у кількості 1 кредиту (30 годин)

2024 р. підвищення кваліфікації Центр українсько-європейського наукового співробітництва за програмою «Освітній процес в умовах війни та у повоєнний період: виклики, правила, перспективи» у кількості 6 кредитів (180 годин)

 

Громадсько-культурна діяльність:       

З 2015 р. голова правління  Громадської організації «Школи юних лідерів громадянського суспільства»

 

Нагороди та відзнаки:

2005 р. Почесна грамота Головного управління готельного господарства і туризму виконавчого органу Київської міської ради,

2015 р. Грамота Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київради (Київська міська державна адміністрація) Управління професійної освіти