Кафедра маркетингу Академії праці, соціальних відносин та туризму
запрошує Вас узяти участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Науковий вимір осмислення
та пошуку оптимальних моделей розвитку України:
маркетинговий, економічний, фінансовий та управлінський аспекти».
яка відбудеться 4-5 березня 2024 року
НАПРЯМИ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ:
-
Соціально-економічні важелі забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання в умовах становлення інноваційної парадигми розвитку.
-
Сучасні тенденції інноваційного розвитку в контексті забезпечення фінансової та економічної безпеки.
-
Новітні підходи до забезпечення ефективності функціонування комерційної діяльності, фінансів, торгівлі та сфери послуг.
-
Маркетингові дослідження в умовах глобальної діджиталізації.
-
Інформаційні системи та технології в маркетингу, менеджменті, освіті, фінансовій сфері та управлінні підприємствами.
-
Сучасні виклики функціонування бізнес-структур в умовах посилення діджиталізації та ІТ-технологій.
-
Сучасні маркетингові технології.
-
Інформаційно-освітній простір формування професійного іміджу.
Форма участі у конференції – дистанційна.
Кожен учасник конференції отримає електронний збірник тез та електронний сертифікат (30 академічних годин; 1,0 кредит ЕКТС) – БЕЗКОШТОВНО.
Більш детальну інформацію про захід Ви можете переглянути в інформаційному листі