Писаренко Надія Василівна – кандидат економічних наук, завідувач кафедри маркетингу
У 2001 році закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка за спеціальністю «Історія та народознавство».
У 2010 році закінчила Кіровоградський інститут регіонального управління та економіки за спеціальністю «Облік та аудит».
У 2019 році закінчила Wiesbadener Akademie für Psychotherapie (WIAP), сертифікований психотерапевт.
У 2019 році захистила кандидатську дисертацію у Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана за спеціальністю 08.00.08 – Гроші, фінанси і кредит.
Фахівець-практик з бренд-менеджменту та керівництва бізнес-маркетингом підприємств та їх маркетинговими підрозділами.
Автор понад 60 наукових публікацій, присвячених проблематиці розвитку сучасного маркетингу, зокрема питанням управління брендами як стратегічними активами підприємства, побудові і реалізації бренд-стратегій, розробці системи ефективної взаємодії із споживачами на основі бренд-орієнтованого підходу, соціально-психологічним аспектам поведінки споживача.
Наукова робота пов’язана з сферою маркетингу, бренд-менеджменту, психології маркетингових комунікацій, теорії споживчої і мотиваційної поведінки
Має понад 20-річний досвід викладання економічних дисциплін у вищих навчальних закладах України.
Автор і тренер бізнес-курсу KidsMarketing для дітей від 9 до 14 років, приватних загальноосвітніх шкіл, дитячих навчальних центрів, курсів та студій, а також підприємців, які прагнуть відкрити власну бізнес-школу.
Член Всесвітньої асоціації позитивної та транскультуральної психотерапії.
Здійснює наукове керівництво роботами магістрів та аспірантів.