Українська асоціація з розвитку менеджменту та бізнес освіти, Київська Бізнес Школа, Академія праці, соціальних відносин і туризму провели Всеукраїнський конкурс студентських команд LoNG-2020 (Look of New Generation/Погляд нового покоління).
Партнер Конкурсу – компанія «Нова пошта» сформулювала реальну бізнес задачу.
На Конкурс зареєструвались 47 команд з 32 ЗВО з 13 міст України (Вінниця, Житомир, Ірпінь, Дніпро, Лозова, Кам’янець-Подільський, Київ, Кривий Ріг, Суми, Харків, Чернігів, Херсон, Хмельницький).
У перший тур увiйшли 33 команди з 28 ЗВО з 11 міст України (Біла Церква, Житомир, Дніпро, Лозова, Київ, Кривий Ріг, Суми, Харків, Чернігів, Херсон, Хмельницький)
17 грудня відбувся онлайн-фінал Конкурсу. Під час презентації конкурсних робіт команди продемонстрували результати власних досліджень, вільне володіння різноманітним інструментарієм, креативність, вміння працювати в команді, гарні навички презентації, вміння вести діалог, самостійність та натхненність.
Лілія Загребельна – Директор з іміджевих та соціальних проектів компанії «Нова пошта» висловила думку: «Я вражена рівнем досліджень і презентацій команд. У мене було враження, що я знаходжусь на Конференції серед експертів».
Журі Конкурсу досить складно було оцінювати конкурсні роботи та виступи команд, оскільки рівень підготовки команд-фіналістів був дуже високим, що називається «рівні серед рівних». Тож з невеликим «відривом» команди показали такі результати:
Абсолютні переможці
І-е місце – команда «Challenge» Українського державного університету залізничного транспорту (Харків);
ІІ-е місце - команда «Vires Animi» Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»;
ІІІ-е місце – команда «SmartNG» ПВНЗ «Міжнародний університет фінансів» (Київ);
ІІІ-е місце – команда «А2А» Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова.
Два третіх місця були присуджені за рівною сумою балів, які набрали обидві команди.
Переможці у номінаціях:
«Системний підхід» - команда «Авіатори бізнесу» Національного авіаційного університету (Київ);
«Соціальна відповідальність» - команда «Neo Generation» Університету імені Альфреда Нобеля (Дніпро);
«Реалістичність та результативність ідей для компанії»» - команда «Business League» Національного університету «Чернігівська політехніка»;
«Креативність» - команда «Синергія» Національного університету харчових технологій (Київ).
Заслуговує на особливу увагу і щиру подяку робота викладачів-консультантів команд.
Партнер Конкурсу компанія «Нова пошта» нагородила абсолютних переможців призами – сучасними гаджетами та книгами з бізнесу.
«Нова пошта» задоволена результатами і висловила наміри щодо розвитку подальшої співпраці.