В Академії праці, соціальних відносин і туризму в рамках проекту ERASMUS+ «Social media marketing skills for fostering the inclusion and employability of young people with disabilities / SMM навички для посилення інклюзії та зайнятості молодих людей з інвалідністю)» проведено серію дискусій в фокус-групах.
В фокус-групах було представлено три цільові аудиторії: «Молодь з інвалідністю», «Агенти змін» (представники державних органів та громадських організацій), «Фахівці з маркетингу в соціальних медіа».
Відбулися цікаві та змістовні обговорення про можливості, що надають соціальні мережі користувачам (кар’єрні, освітні тощо).
Серед дискусійних питань:
- Чи можуть соціальні мережі стати корисними для побудови власного бренду? Для розвитку бізнесу/власної справи? Як професійна діяльність? Для саморозвитку/навчання?
- Чи корисною є інформація з соцмереж? Чи можна їй довіряти?
- Чи розглядаєте ви соціальні мережі як інструмент подолання соціальної ізоляції для людини?
- Які переваги професії СММ маркетолога, які недоліки? тощо
Аналогічні дискусії в фокус-групах також проводять партнери проекту з Польщі, Латвії та Італії, на основі чого буде сформовано узагальнюючий звіт.
Команда проекту щиро вдячна всім учасникам дискусій!