16 грудня у Києві відбувся фінал Всеукраїнського конкурсу студентських команд LoNG-2019 (Look of New Generation/Погляд нового покоління), організованого Мережею Глобального договору ООН в Україні, Українською асоціацією з розвитку менеджменту та бізнес-освіти, Київською Бізнес Школою та Академією праці, соціальних відносин і туризму.
Партнерами конкурсу виступили компанії «Молочний альянс», «Energoatom», «ДТЕК – DTEK», «Alfa-Bank Ukraine», «Kernel» та Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Цьогорічне конкурсне завдання стимулювало учасників зануритися в проблему нестачі персоналу в українській промисловості, ознайомитися з зарубіжним досвідом, розробити стратегію/дорожню карту забезпечення зростання зайнятості, гідної оплати праці та зменшення міграції молоді за межі України для бізнесу, органів влади, ГО, ЗВО та інших стейкхолдерів.
На Конкурс зареєструвались 78 команд з 53 закладів вищої освіти з 23 міст України (Вінниця, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Ірпінь, Київ, Кривий Ріг, Лозова, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів). У перший тур увiйшли 58 команд з 44 ЗВО з 18 міст України (Вінниця, Запоріжжя, Дніпро, Житомир, Івано-Франківськ, Ірпінь, Київ, Кривий Ріг, Лозова, Львів, Миколаїв, Полтава, Рівне, Харків, Хмельницький, Суми, Тернопіль, Чернігів). Відтак учасниками конкурсу стали більше 400 студентів.
Під час фіналу 10 студентських команд презентували журі та глядачам свої конкурсні роботи. Доповідачі продемонстрували грунтовну теоретико-практичну підготовку, результати власних досліджень, амбітність та масштабність мислення, сміливість, креативність, вміння працювати в команді, гарні навички усної презентації, самостійність та натхненність.
Абсолютні переможці:
- І-е місце – команда Національного лісотехнічного університету України (м. Львів);
- ІІ-е місце - команда «Філософський камінь» Національного авіаційного університету (м.Київ);
- ІІІ-е місце – «Команда креативних маркетологів» Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (м. Кривий Ріг)
Переможці у номінаціях:
- «Сміливе рішення» - команда «Defenders of the world» Миколаївського національного аграрного університету та команда «Vires Animi»; Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»;
- «Соціальна значимість для стейкхолдерів» - команда «Get2Success» Харківського національного автомобільно-дорожнього університету та команда «Економ компас» Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна;
- «Реалістичність та результативність» - команда Житомирського національного агроекологічного університету та команда Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова;
- «Команда, яка надихає» - команда Українського державного університету залізничного транспорту.
Компанії - партнери Конкурсу нагородили абсолютних переможців призами – сучасними корисними гаджетами, а всіх інших переможців – сувенірними наборами компаній .
Вітаємо учасників та переможців!