18 грудня 2018 року в Академії праці, соціальних відносин і туризму відбувся фінал Всеукраїнського конкурсу студентських команд LoNG 2018 «Look of New Generation/Погляд нового покоління».
Всеукраїнський конкурс LoNG (Look of New Generation/Погляд нового покоління) для студентських команд закладів вищої освіти України щорічно проводять Українська асоціація з розвитку менеджменту та бізнес-освіти, Київська Бізнес Школа, Академія праці, соціальних відносин і туризму та Глобальный Договір ООН в Україні. Конкурс проводиться з метою налагодження предметних зв’язків між навчальними закладами та підприємствами, оскільки ефективна взаємодія з бізнесом є важливою передумовою для успішної подальшої кар’єри студента.
Цього року партнером конкусу виступає компанія ПраТ "Дубномолоко". Саме від її представників під час організаційної зустрічі команди-учасники отримали конкурсне завдання - створити проект дорожньої карти залучення інвестицій для реконструкції водоочисних споруд у м. Дубно.
На участь у Конкурсі зареєструвались 72 команди з 44 ЗВО з 23 міст України (Вінниця, Дніпро, Житомир, Івано-Франківськ, Ірпінь, Київ, Кременчук, Кривий Ріг, Львів, Луцьк, Маріуполь, Мелітополь, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Тернопіль, Суми, Умань, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернігів). До Першого туру Конкурсу увійшла 41 команда. У фіналі взяли участь 8 студентських команд.
Під час презентації конкурсних робіт у фіналі команди продемонстрували грунтовну теоретико-практичну підготовку, дослідницькі навички, амбітність та масштабність мислення, сміливість, креативність, вміння працювати в команді, гарні навички усної презентації, самостійність та натхненність.
Журі Конкурсу досить складно було оцінювати конкурсні роботи та виступи команд, оскільки рівень підготовки команд-фіналістів був дуже високим, що називається «рівні серед рівних». З невеликим «відривом» команди показали такі результати:
Абсолютні переможці
- І-е місце - команда «BizOwn» ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
- ІІ-е місце - команда «MiLKy WaY» Харківського національного автомобільно-дорожнього університету
- ІІІ-е місце -команда «The Tax Agents» Університету державної фіскальної служби України
Переможці у номінаціях
- «Реалістичність та результативність ідей для компанії» - команда «Швидка економічна допомога» Економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка;
- «Сміливе рішення» -команда «КУТ90» Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (м. Кривий Ріг);
- «Команда, яка надихає» - команда «V.I.P.HUUP» Хмельницького університету управління та права;
- «Соціальна значимість для стейкхолдерів» - команда «ZNAEU» Житомирського національного агроекологічного університету;
- «Системність та послідовність» - команда «Капітани індустрії» Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут».
Заслуговує на особливу увагу і щиру подяку робота викладачів-консультантів команд.
Партнер Конкурсу Компанія «Дубномолоко» нагородила призами всіх переможців.