КОНКУРС
молодіжної соціальної реклами
Реклама повинна акцентувати увагу на соціальні проблеми молоді, а також пропагувати шляхи їх вирішення.
Номінації
1. Друкована та зовнішня реклама (оригінал-макети плакатів, листівок, рекламних блоків у друкованих засобах масової інформації, рекламних щитів).
2. Радіореклама (радіоролик).
3. Відеореклама (відеоролик).
Вимоги до конкурсних робіт
На Конкурс приймаються лише власні розробки.
До участі в конкурсі не допускаються роботи, які виконані в сфері політичної реклами (що містять назви конкретних політичних партій, посилання на певні особи політичних та державних лідерів, політичну ідеологію), а також роботи, що не відповідають моральним та етичним нормам.
Вимоги до друкованої та зовнішньої реклами:
· Роботи на конкурс оригінал-макетів для друкованої реклами представляються у вигляді кольорового роздрукування формату А4, що наклеєний на основі чорного кольору формату А3.
· Формат оригінал-макету - JPEG, PDF на CD або DVD дисках.
Вимоги до радіореклами:
· Носії - CD або DVD диск;
· Формати - CDDA , WAV, MP3;
· Тривалість звучання до 1 хв.
Вимоги до відеореклами:
· Носії - CD або DVD диск;
· Формати - AVI, DVD, MPEG4;
· Тривалість демонстрації до 1 хв.
Усі роботи повинні супроводжуватись пояснювальною запискою обсягом до 1 стор. друкованого тексту з розміром шрифту 14 Times New Roman, міжрядковим інтервалом 1,5, яка містить таку інформацію:
· Прізвище, ім’я та по батькові, навчальний заклад, курс та факультет (авторів - не більше трьох);
· Назва номінації;
· Назва реклами;
· Мета реклами;
· Цільова аудиторія, на яку розрахована реклама.
Презентація робіт учасників Конкурсу відбудеться 21 квітня 2009 г. о 18:00.
Роботи на конкурс необхідно подати особисто, чи вислати поштою або E-Mail до 19 квітня 2009 р. за адресою 03680, Україна, вул. Велика Окружна дорога 3, Академія праці та соціальних відносин, к. 403;
Е – mail: mark_chair@socosvita.kiev.ua
РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ
КОНКУРС
молодежной социальной рекламы
Реклама должна акцентировать внимание на социальные проблемы молодежи, а также пропагандировать пути их решения.
Номинации
1. Печатная и внешняя реклама (оригинал-макеты плакатов, листовок, рекламных блоков в печатных средствах массовой информации, рекламных щитов).
2. Радиореклама (радиоролик).
3. Видеореклама (видеоролик).
Требования к конкурсным работам
На Конкурс принимаются только собственныеразработки.
К участию в Конкурсе не допускаются работы в сфереполитической рекламы (содержащие названия политических партий, ссылки на личности политических и государственных лидеров, политическую идеологию), а также работы, не отвечающие моральным и этическим нормам.
Требования к печатной и внешней рекламе:
· Работы на конкурс печатной рекламы предоставляются в виде цветной распечатки формата А4, наклеенного на основании черного цвета формата А3;
· Формат оригинал-макета – JPEG, PDF на CD или DVD дисках.
Требования к радиорекламе:
· Носители – CD или DVD диск;
· Форматы – CDDA, WAV, MP3;
· Время звучания до 1 мин.
Требования к видеорекламе:
· Носители – CD или DVD диск;
· Форматы – AVI, DVD, MPEG4;
· Время демонстрации до 1 мин.
Все работы должны сопровождаться пояснительной запиской объемом до 1 стр. печатного текста размером шрифта 14 Times New Roman, межстрочный интервал 1.5, которая содержит такую информацию:
· Фамилия, имя, отчество, учебное заведение, факультет, курс (авторов – не больше 3-х);
· Название номинации;
· Название рекламы;
· Цель рекламы;
· Целевая аудитория, на которую рассчитана реклама.
Презентация работ участников Конкурса состоится 21 апреля 2009 г. В 18:00.
Работы на конкурс необходимо подать лично, выслать почтой, или е-mail до 19 апреля 2009 г. по адресу: 03680, Украина, ул.Большая Окружная дорога, 3 АПСВ, ком. 403;
e-mail: mark_chair@socosvita.kiev.ua