Презентувати свої послуги перед широким загалом, як це відбувається на виставках, – вимога часу та сучасна мова спілкування навчального закладу з потенційними абітурієнтами. Підтвердженням цього є участь у подібних заходах навіть найвідоміших державних університетів. Зазвичай під час роботи виставки, окрім основного напряму з популяризації освітніх послуг, вирішуються питання спільних проектів з колегами та потенційними роботодавцями. В Академії вже розпочато роботу з підготовки конкурсних робіт за різними номінаціями для участі у наступних подібних заходах.
Студенти Академії також брали участь у виставці. Дізнатися про свій навчальний заклад більше, розповісти про послуги та студентське життя, провести маркетингові дослідження серед учасників виставки з різних питань – такі завдання згодом перетворюють студента на справжнього професіонала.
Під час роботи виставки було досягнуто домовленості з керівником Головного управління у справах сім’ї, молоді та спорту Володимиром Семеновичем Вовком про його зустріч з викладачами і студентами Академії. Він підкреслив актуальність розвитку системи соціального партнерства у сучасному суспільстві та підготовки професійних кадрів для соціальної сфери, яку проводить АПСВ.